Wave Mother skrev 2021-08-15 13:48:33 följande:
Tack! Och jag håller mina för dig! Det är ju meningen att medicinsk behandling mot MA ska vara mer skonsamt så man får hoppas på att det inte blir något avbrott/trassel i cykel osv. Jag tror det kommer gå bra för dig om du haft lätt tidigare med cykeln!
För mig blev det också relativt lugnt förlopp, och jag slutade blöda mycket efter fem dagar. Sedan var det kanske tre fyra till dagar med lite, lite då och då bara, och sen inget. Vi har försökt från att jag slutade blöda, så vi får väl se om det tar sig, fast jag väntar mig nog inte det nu första gången. Eftersom man inte vet när äl kommer så blir det lite i blindo, men det har varit fint som start tycker jag.
Jag har inga barn sedan tidigare, och förra graviditeten blev till direkt efter att jag slutat med p-piller, utan någon riktig mens emellan, så själv har jag lite dålig koll på vad man kan vänta sig nu ...
Ja dom sa det till mig också. Kom ut en stor klump idag ursäkta för info men det kändes lite som att det kanske var det sista stora som kom. Så hoppas vi det bara blir mindre nu.
Ja jag hoppas det blir som vanligt. Den har ju alltid vart 28 dagar på pricken och äl har jag känt väldigt väl. Så hoppas jag känner det nu också. Men vi får ju också köra lite i blindo så får vi se.
Ja du får ju vänta och se bara vad som händer så hoppas vi att det går lika snabbt nu.