Willow89 skrev 2021-10-12 20:52:24 följande:
Hjälp!! Jag har ett mentalt breakdown! Förra månaden på ägglossning var ENDA gången min kille inte ville på hela vårt 7 år långa förhållande! Jag blev ledsen men tänkte, sånt som händer! Han har lite problem med psykisk ohälsa och jag tänker inte pressa såklart.
Jag väntar en heeeeeeel månad och han mår bra, har lust etc. Så kommer idag... ägglossning och andra gången någonsin han inte vill. Jag är så frustrerad, ledsen... Ja, jag var tvungen gå ut en sväng och få luft. Nu ligger jag och stortjurer i sängen, kan inte sluta, även om jag vill. Allt känns så hopplöst, det kommer ALDRIG bli vår tur.
Vill inte ens vara i samma rum som honom och jag känner mig som en hemsk människa för det. Han kan ju inte rå för det jag VET, men jag kan inte hantera det, på riktigt alltså. Är så sjukt frustrerad på hela situationen. HUR lyckas han tajma exakt de här två dagarna? Och hur ska jag förklara hur det känns så han förstår, utan att skuldbelägga?
Snälla säg nåt, vet inte vem jag ska prata med. Jag är nära att ge upp nu på riktigt.
Va tråkigt att höra. Har vart i samma situation. Man blir så ledsen, arg och besviken. Mitt ex trodde att de va bara å ha sex och poff så blir man gravid. Han hade ingen aning om hur liten chans egentligen det är med tajming osv.
Vet din kille om att du har ägglossning eller är det bara slumpmässigt han inte vill? Är han osäker om han är redo? H