Riven på näsan av katt
Köp Cicamed scar gel och massera in över märket varje dag. Jag har använt den till mitt ärr efter kejsarsnitt. Suveränt bra gel som reducerar ärren enormt. Funkar på alla ärr men bäst på färska ärr. Finns på apoteket.
Köp Cicamed scar gel och massera in över märket varje dag. Jag har använt den till mitt ärr efter kejsarsnitt. Suveränt bra gel som reducerar ärren enormt. Funkar på alla ärr men bäst på färska ärr. Finns på apoteket.
Jag vill tillägga också, alla apotek har inte cicamed. Vissa har istället spotner scar gel. Den är skit. Har de inte cicamed så kommer de erbjuda spotner istället. Ta INTE den. Den ger nästan ingen effekt. Jag använde den till mitt första kejsarsnitt, mitt andra snitt använde jag cicamed så jag har sett skillnaden. Gå hellre vidare till nästa apotek som har cicamed.
Apotea har två snarlika produkter från Cicamed, dels www.apotea.se/cicamed-scar-15-g, dels www.apotea.se/cicamed-cicablock-scar-15-ml
Vilken ska man välja?
Tack så mycket för er hjälp! Har köpt cicamed men har alltid plåster över och har solskydd 50 hemma. Hittade ej Cicablock. Min fråga är om man ska börja smörja när det är en skorpa eller efter att skorpan trillat av?