Inlägg från: Tussan94 |Visa alla inlägg
  • Tussan94

Tidiga tecken

Tänker lite som ovanstående, men jag känner mycket tydligt av 2 veckor innan jag ska få mens. Illamående, mensvärk, sur o vresig mm.

Ca. 1 vecka innan mens började jag få väldigt ömma bröst, 5 dagar innan fick jag en väldig halsbränna men inget av det som jag brukar få innan mens dök upp! Så det var väl egentligen avsaknad av mens-symtom som gjorde mig misstänksam :)

Plussade 2 dagar innan mens :)

• Tussan94
    Anonym4848 skrev 2021-07-27 13:05:12 följande:

De flesta har ju ca 2 veckor från ÄL till mens, så att du skulle känna gravidsymtom "mycket tydligt" 2 veckor innan mens känns rätt omöjligt eftersom ägget inte ens fäst då.

Du missade nog att jag menade att jag känner av 2 veckor innan jag ska ha Mens o inte 2 veckor innan jag vet att jag är gravid... :)
  • Tussan94
    Bruno97 skrev 2021-07-27 13:58:43 följande:

Känns som det är lite olika därför jag undrar. När man läser så står det att man kan känna av vid vecka tre men det kanske inte alls stämmer då eller?

Grattis (:

Tror nog att det är så olika för alla!

Men vissa känner av extra tidigt typ så fort kroppen börjat utsöndra hcg o vissa inte.

Men tror inte man ska "leta" gravidsymtom, då skapar man nog bara en massa som kanske egentligen inte finns där!
Svar på tråden Tidiga tecken