Butplug och anal stimulans
Hej. Efter 5 år tillsammans så här semestern gjort att vi börjar utforska och vill pröva lite mer. Vi har ett fantastiskt sexliv och ligger med varann aktivt men aldrig pratat om analt. Jag har testat det en gång för längesen och min sambo är ganska blyg så har inte trott att han varit intresserad. Men så en kväll låg vi och pratade efter vi haft sex och då ställde jag frågan om han var intresserad av analt. Han hade testat en gång innan och det kom även fram att han och hans ex och han testat butplug för att göra henne trängre.
Han var väldigt öppen med att vi också kunde testa men att han inte tänkt på det så mycket då vi fungerar så bra i sängen.
Men igår så satte vi oss och beställde ett startkit. Ska bli så spännande och skulle vilja höra era tips och tankar inför denna nya väg vi nu ska vandra. Kan även tillägga att jag frågade om han vill testa den med och om jag får pröva prostatamassage. Detta hade han inte testat men ville gärna det. Har länge velat ge honom ännu mera njutning och är så glad för att vi ska testa på både honom och mig. Igår när vi låg med varandra så började jag suga av honom och smeka honom vid snus, det gillade han och jag blev så upphetsad av det. Nu fantiserar jag om våra framtida köp som vi kan använda tillsammans, kanske dildos etc. Så kom gärna med tips.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-07-27 15:40
*Anus inte snus
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-07-29 23:41
Idag testade vi pluggen. Men kände ingen jätteskillnad och inte sambon heller. Den var ju bara 7 cm lång och 2,5 cm i diameter. Den kändes mest när jag red honom. Men vill känna mig mer ifylld så blir att köpa en större variant. Sambon ska ha den nästa gång så hoppas han tycker den är skön. Körde rengöringen som följde med innan. Men tyckte den mest gjorde mig mindre fräschare. Hur gör ni med rengöring innan?