• Mamma1106

Butplug och anal stimulans

Hej. Efter 5 år tillsammans så här semestern gjort att vi börjar utforska och vill pröva lite mer. Vi har ett fantastiskt sexliv och ligger med varann aktivt men aldrig pratat om analt. Jag har testat det en gång för längesen och min sambo är ganska blyg så har inte trott att han varit intresserad. Men så en kväll låg vi och pratade efter vi haft sex och då ställde jag frågan om han var intresserad av analt. Han hade testat en gång innan och det kom även fram att han och hans ex och han testat butplug för att göra henne trängre.

Han var väldigt öppen med att vi också kunde testa men att han inte tänkt på det så mycket då vi fungerar så bra i sängen.

Men igår så satte vi oss och beställde ett startkit. Ska bli så spännande och skulle vilja höra era tips och tankar inför denna nya väg vi nu ska vandra. Kan även tillägga att jag frågade om han vill testa den med och om jag får pröva prostatamassage. Detta hade han inte testat men ville gärna det. Har länge velat ge honom ännu mera njutning och är så glad för att vi ska testa på både honom och mig. Igår när vi låg med varandra så började jag suga av honom och smeka honom vid snus, det gillade han och jag blev så upphetsad av det. Nu fantiserar jag om våra framtida köp som vi kan använda tillsammans, kanske dildos etc. Så kom gärna med tips.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-07-27 15:40
    *Anus inte snus

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-07-29 23:41
    Idag testade vi pluggen. Men kände ingen jätteskillnad och inte sambon heller. Den var ju bara 7 cm lång och 2,5 cm i diameter. Den kändes mest när jag red honom. Men vill känna mig mer ifylld så blir att köpa en större variant. Sambon ska ha den nästa gång så hoppas han tycker den är skön. Körde rengöringen som följde med innan. Men tyckte den mest gjorde mig mindre fräschare. Hur gör ni med rengöring innan?

• Svar på tråden Butplug och anal stimulans
  • Anonym (M36)

Som man kan jag säga att jag får kraftigare orgasmer vid stimulering av prostatan. Eftersom jag tycker att vibrationer förstör känslan tycker jag att det skönaste är att bli penetrerad analt med fingrar alternativt dildo utan vibration samtidigt som jag blir avsugen. Däremot verkar det vara populärt när jag har en vibrerande plugg under vanligt sex eftersom vibrationerna sprider sig fram i kuken.

Tänk bara på att använda ordentligt med glidmedel och ta det lugnt i början. Börjar man forcera gör det bara ont och då blir det ingen bra upplevelse.

• Mamma1106
    Anonym (M36) skrev 2021-07-27 19:32:16 följande:

Som man kan jag säga att jag får kraftigare orgasmer vid stimulering av prostatan. Eftersom jag tycker att vibrationer förstör känslan tycker jag att det skönaste är att bli penetrerad analt med fingrar alternativt dildo utan vibration samtidigt som jag blir avsugen. Däremot verkar det vara populärt när jag har en vibrerande plugg under vanligt sex eftersom vibrationerna sprider sig fram i kuken.

Tänk bara på att använda ordentligt med glidmedel och ta det lugnt i början. Börjar man forcera gör det bara ont och då blir det ingen bra upplevelse.

Hej och tack för ditt svar. Det bästa med att varit tillsammans så länge är att man känner sig trygg så vi kommer ta det varsamt och försiktigt i början. I setet vi köpte ingick det glidmedel och någon sak för rengöring av rumpan. Jag vill gärna fingra honom men ska man förlita sig på att rengöring blev ordentlig eller ska jag ha kondom på fingrarna eller blir det mindre skönt för honom? Jag har små händer så är lite orolig att jag inte ska nå prostatan. Men vi får ju testa annars finns det ju leksaker anpassade för prostatan.
  • Anonym (M36)
    Mamma1106 skrev 2021-07-27 19:47:11 följande:

Hej och tack för ditt svar. Det bästa med att varit tillsammans så länge är att man känner sig trygg så vi kommer ta det varsamt och försiktigt i början. I setet vi köpte ingick det glidmedel och någon sak för rengöring av rumpan. Jag vill gärna fingra honom men ska man förlita sig på att rengöring blev ordentlig eller ska jag ha kondom på fingrarna eller blir det mindre skönt för honom? Jag har små händer så är lite orolig att jag inte ska nå prostatan. Men vi får ju testa annars finns det ju leksaker anpassade för prostatan.

Vi använder inte kondom så jag vet faktiskt inte om det blir mindre skönt men jag tror inte det påverkar speciellt mycket, tänk bara på att hålla i den ordentligt så att ni riskerar att den försvinner in. Vi brukar bara rengöra ordentligt med tvål och vatten innan och sen rengöra ännu mer noggrant efter.
  • Mamma1106
    Anonym (M36) skrev 2021-07-27 20:23:43 följande:

Vi använder inte kondom så jag vet faktiskt inte om det blir mindre skönt men jag tror inte det påverkar speciellt mycket, tänk bara på att hålla i den ordentligt så att ni riskerar att den försvinner in. Vi brukar bara rengöra ordentligt med tvål och vatten innan och sen rengöra ännu mer noggrant efter.

Vi kommer ju börja med en mindre, vet du om en mindre räcker för att komma åt prostatan när män använder den? Tack för råden.
  • Mamma1106

I väntan på vår plugg så fick jag idag pröva att ge prostatmassage med fingrarna samtidigt som jag sög av honom. Det var så grymt upphetsande och gillades skarpt av sambon. Jag tror han längtar efter pluggen minst lika mycket som mig nu ????

• Anonym (Anonym77)

Tjejen älskar det

• Anonym (Man 40)
    Mamma1106 skrev 2021-07-28 23:43:38 följande:

I väntan på vår plugg så fick jag idag pröva att ge prostatmassage med fingrarna samtidigt som jag sög av honom. Det var så grymt upphetsande och gillades skarpt av sambon. Jag tror han längtar efter pluggen minst lika mycket som mig nu ????

Min sambo har vid två tillfällen fört in fingrar i mig och enbart att ha ett finger i rumpan gjorde att jag kom. Hon kom liksom inte till att massera prostatan men jag hoppas det kommer. Det är väldigt skönt så kul att ni hittat dit och att du är okej med det. Kör på men var försiktig och använd glidmedel om det känns bättre.
  • Mamma1106
    Anonym (Nytt tänkande) skrev 2021-07-29 09:34:44 följande:
    Intressant tråd. Vi var i samma situation och när jag (kille) skaffade min första prostatavibrator så blev det inte jättebra, jag ville ha en vibrator som man kan använda under sexakten som sitter kvar. Typ som en plugg fast prostatavibrator. 

Jag tror också på "lagom storlek" så vi köpte en från rocksoff och den är helt suverän! Sitter kvar perfekt. 

Är inne på att testa en prostata"dildo" som typ är länkad med en penisring. Har hört att de skall vara riktigt bra då pluggen skall röra sig efter hur penisen rör sig. Typ som denna www.vuxentoys.se/anala-sexleksaker/prostatamasserare/rogue-erection-enhancer

Lycka till 
    Hej och tack. Ja nu när man satt igång detta så känns det som en helt ny värld öppnat sig. Idag kom pluggen så den ska lekas med ikväll. Den var mindre än jag trodde så det känns inte avskräckande haha. Kan till och med tänka mig att jag vill ha en större. Då jag märkte hur mycket min sambo njöt så vill jag nog skaffa en till så kan vi ha varsin när vi kör. Fantiserar redan om att köpa en prostatmassageleksak till farsdag. Tack för tipset, ska kolla in den du tipsa om .
    Anonym (Nytt tänkande) skrev 2021-07-29 09:34:44 följande:
    Intressant tråd. Vi var i samma situation och när jag (kille) skaffade min första prostatavibrator så blev det inte jättebra, jag ville ha en vibrator som man kan använda under sexakten som sitter kvar. Typ som en plugg fast prostatavibrator. 

Jag tror också på "lagom storlek" så vi köpte en från rocksoff och den är helt suverän! Sitter kvar perfekt. 

Är inne på att testa en prostata"dildo" som typ är länkad med en penisring. Har hört att de skall vara riktigt bra då pluggen skall röra sig efter hur penisen rör sig. Typ som denna www.vuxentoys.se/anala-sexleksaker/prostatamasserare/rogue-erection-enhancer

Lycka till 
    Hej och tack. Nu när vi kommit hit så känns det som en helt ny värld öppnar sig. Idag kom pluggen så den ska lekas med ikväll. Den var mindre än jag trodde så det känns inte avskräckande haha. Kan till och med tänka mig att köpa en större. Och med tanke på hur min sambo njöt igår så kan det nog snart bli en till plugg så vi kan ha varsin när vi kör. Tack för tips och prostatmassageleksaken, fantiserar redan på att det kan vara nästa present på farsdag.
  • Mamma1106
    Anonym (Man 40) skrev 2021-07-29 10:39:30 följande:

Min sambo har vid två tillfällen fört in fingrar i mig och enbart att ha ett finger i rumpan gjorde att jag kom. Hon kom liksom inte till att massera prostatan men jag hoppas det kommer. Det är väldigt skönt så kul att ni hittat dit och att du är okej med det. Kör på men var försiktig och använd glidmedel om det känns bättre.

Hej. Tog det varsamt och med mycket glidmedel. Var så grymt upphetsande så längtar tills ikväll då vi även ska testa pluggen. Du får prata med tjejen om hur ska göra. Jag vill ju ge den maximala njutningen och för att kunna göra det behöver man ju lite vägledning om man når och var det känns skönast. Det märktes när ön nådde prostatan, han vek sig nästan av njutning. Helt underbart att jag träffat en man som låter mig utforska hans hela kropp.
  • Mamma1106

Igår när jag red honom så passade jag på att stoppa in ett finger och jäklar vilken orgasm han fick. Ni som inte testat att göra detta på er sambo måste testa. Så härligt att få ge denna njutning!

• Man 78
    Mamma1106 skrev 2021-08-01 23:09:38 följande:

Igår när jag red honom så passade jag på att stoppa in ett finger och jäklar vilken orgasm han fick. Ni som inte testat att göra detta på er sambo måste testa. Så härligt att få ge denna njutning!

Härligt att höra att ni utforskar och njuter.
  • Anonym (Man 40)

+1
  • Anonym (Överraskad man)

Min fru bjöd mig på en skön överraskning för någon vecka sedan.

Vi stod och duschade tillsammans och när hon tvålade in mig övergick det ganska snabbt till en skön avrunkning. Hon ställde sig på knä framför mig och medan hon runkade mig med ena handen så smekte hon kulorna med andra handen. Efter ett tag sökte sig handen längre och längre bak tills hon kom till hålet och hon försiktigt tryckte in ett finger. Hon fick fingret på prostatan direkt och började massera försiktigt. Det tog det hela omedelbart till en högre nivå av njutning och jag kände snabbt att jag inte kunde hålla emot en orgasm. Hon fortsatte på precis samma sätt tills jag sprutade på hennes bröst. Jäklar vad skönt det var.

Så jag kan bara hålla med dig i din uppmaning ovan. TESTA!
  • Mamma1106
    Anonym (Överraskad man) skrev 2021-08-02 11:54:26 följande:

Min fru bjöd mig på en skön överraskning för någon vecka sedan.

Vi stod och duschade tillsammans och när hon tvålade in mig övergick det ganska snabbt till en skön avrunkning. Hon ställde sig på knä framför mig och medan hon runkade mig med ena handen så smekte hon kulorna med andra handen. Efter ett tag sökte sig handen längre och längre bak tills hon kom till hålet och hon försiktigt tryckte in ett finger. Hon fick fingret på prostatan direkt och började massera försiktigt. Det tog det hela omedelbart till en högre nivå av njutning och jag kände snabbt att jag inte kunde hålla emot en orgasm. Hon fortsatte på precis samma sätt tills jag sprutade på hennes bröst. Jäklar vad skönt det var.

Så jag kan bara hålla med dig i din uppmaning ovan. TESTA!

Härligt, ja alla borde vara mera öppna och våga. Antingen gillar man det eller inte, men livet är för kort för att inte våga utforska kroppens kapacitet. Synd att många ska förknippa analt på män med homosexualitet. Det är som att säga att alla tjejer som gillar att bli slickade har en annan läggning. Mer njutning åt alla oavsett vilken sexualitet man har.
  • Anonym (Dream)

Det vore skönt om de flesta hade varit som dig. Tyvärr är det inte så.

• Anonym (Svärmor)

Så sköt med saker i rumpan

• PelleGran

någon som testat 

Lelo Loki Wave?

Vore intressant att höra om den är bra, tack på förhand.

Svar på tråden Butplug och anal stimulans