Sköna citat
Tänkte kolla om det finns fler citat som borde gå till historien.
En god vän sa när han gjort en sak han bittert ångrade:
"Nu har man gjort sig ett riktigt sårarsle!"
Tänkte kolla om det finns fler citat som borde gå till historien.
En god vän sa när han gjort en sak han bittert ångrade:
"Nu har man gjort sig ett riktigt sårarsle!"
"Gräset är grönt där man vattnar det." sagt av ekorrfamiljen här på fl tidigare idag då sagda ekorrfamilj svarade på frågan varför är gräset grönare...?
Tre killar som gick framför mig: Idag är en jättebra dag, vi bara går och kommer dit vi ska.
Det citatet var det roligaste jag har hört på länge, jag kommer alltid dit jag ska när jag är ute o går.
"Kan du inte måla något fint runt mitt hjärta?"
"Metallica kommer, och de har inte varit i Sverige sen sist"
"hört" på ett annat forum
En sak jag aldrig glömmer när mamma var lite irriterad över något. Till svar fick vi
"Skrattar bäst som skrattar längst sist"
Hmm... Det här sa jag till min killkompis över telefon förra veckan.
"min mus funkar inte det spelar ingen roll hur mycket jag rör den det händer ändå inget"
Illa, illa. Jag menade självklart musen till datorn men det kan misstolkas. Ha ha ha....
Ohhh... Kom på en till pinsam sak jag sa förra månaden när jag skulle skriva på kontraktet på min nya lgh. Obs det här är verkligen en blondinfråga (jag är blond).
Tanten bad mig kolla igenom mina personuppgifter för att se att allt stämde. jag började läsa igenom men fastnade vi 19820921. Jag kunde verkligen inte fatta varför det stod 19 framför mitt personnummer. Självklart frågade jag. Snacka om att jag skämdes. Jag är så ovan att se att man skriver 1982 istället för bara 82. Riktigt blondt gjort av mig.
Jag läste ett så urskönt citat av en 6-åring som fått en lillebror:
"Mamma säger att jag är svartsjuk på min lillebror men det är jag inte, det är bara vanligt hat"
Lite hemskt men ganska kul
haha min sambo skulle cykla lite förra året inann snön kom. hann inte med så många dagar men men.
han sa så här iaf:
*Jag har cyklat varje dag, i 2 dagar*
ja skratta så, man brukar la säga: ja har gjort --- varje dag i 3 år. tex.. haha
Ett underbart yttrande på radion häromdagen av en man som ansåg sig inte kunna dansa:
"Jag har ju tummen mitt i foten."
Det tycker jag speglar _precis_ hur dålig man är. (Ska anamma det begreppet för egen räkning också!)