• Anonym (Suck)
    Fri 30 Jul 2021 09:10
    2319 visningar
    21 svar
    21
    2319

    Nu har sambons ex gått för långt!

    Anonym (T) skrev 2021-07-30 08:30:21 följande:

    Fin pappa som ger upp sina barn. Kvittar hur de beter sig han är alltid deras förälder och bör kämpa för dom, inte ge upp. Särskilt inte när mamman inte verkar vettig heller.


    Vi vet inte om pappan kämpat... Att bara anta att han inte gjort det är fult! Det finns föräldrar som inte kämpar eller är närvarande (läs avskum) men det finns också föräldrar som kämpar men inte lyckas pga att den andra föräldern manipulerar barnen. Jag läser in att han vill ha kontakt, annars hade han nog inte reagerat på att barnet inte är försäkrat. Sluta anta!

    Det finns lika många dåliga mammor som pappor, det finns lika många dåliga "bonus föräldrar" som det finns bra!
  • Anonym (Suck)
    Tue 3 Aug 2021 22:19
    #21

    :[/quote-nick]Gör en inflik här... jag tillhör en av dom som inte för träffa sin dotter för pappan är psykiskt sjuk. Det var 4 år sen jag såg henne senast.

    Suckar med dig.. familjeliv i ett nötskal. En normalt civiliserad diskussion verkar vara väldigt svårt att få till på detta forumet, alltid är det någon som måste hävda sina fördomar eller projicera sina egna problem[/quote]

    Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för dig snart! Och tar det tid så tror jag att din dotter tar kontakt när hon är redo/tillräckligt gammal. Ge inte upp... Största bamsekramen till dig!

Svar på tråden Nu har sambons ex gått för långt!