• MotherOfMiracles

CB digital 1-2 i vecka 5. Hjälp!

Är 4+5 enligt NC. ÄL + 19 om jag ska utgå från när NC prickade in ägglossningen. Jag fick plus på ÄL + 14 och då 2-3 på CB digital. Ej morgonurin. Nu idag fick jag 1-2. Vanliga stickor har blivit starkare men jag oroar ihjäl mig för detta 1-2. Bröt upp testet och det är miltals ifrån 2-3. Är det missfall på g? Borde det inte vara minst 2-3 när det snart är 5 fulla veckor?

Har inga symptom än förut lite mer kissnödig än vanligt. Förlorade ett barn i vecka 13 i april i år och rädslan är nu enorm.

• Svar på tråden CB digital 1-2 i vecka 5. Hjälp!
  • Anonym (Bibi)

Jag skulle inte oroa mig, det kan vara på gränsen huruvida ett test går över från 1-2 till 2-3. Det den visar är hur många veckor det gått sen befruktning, inte vilken vecka du är i. Det är känsligt så här i början, jag skulle inte hakat upp mig på det. Vänta ett par veckor och boka ett tidigt UL om du är orolig, det är det enda tips jag kan ge. Och jag önskar dig all lycka!

• Litenblomma88
    MotherOfMiracles skrev 2021-08-02 13:30:48 följande:

Är 4+5 enligt NC. ÄL + 19 om jag ska utgå från när NC prickade in ägglossningen. Jag fick plus på ÄL + 14 och då 2-3 på CB digital. Ej morgonurin. Nu idag fick jag 1-2. Vanliga stickor har blivit starkare men jag oroar ihjäl mig för detta 1-2. Bröt upp testet och det är miltals ifrån 2-3. Är det missfall på g? Borde det inte vara minst 2-3 när det snart är 5 fulla veckor?

Har inga symptom än förut lite mer kissnödig än vanligt. Förlorade ett barn i vecka 13 i april i år och rädslan är nu enorm.

Håller med ovan, det är sedan befruktningen och exakt dag kan man egentligen inte veta. Med andra barnet använde jag nc och skulle vara i vecka 8+0 enligt nc. På ultraljudet flyttades jsg tillbaka exakt 7 dagar. Ta ett nytt test längre fram eller boka ett tidigt ultraljud. Jag testade istället med "vanliga" stickor och det ökade fint
Svar på tråden CB digital 1-2 i vecka 5. Hjälp!