Anonym (()) skrev 2025-03-31 00:27:35 följande:
Ja, det projiceras ganska friskt från DIG och ingen annan. Höhö, det måste vara kul för dig att vara så lättroad, likt ett dagisbarn.
Nej, det stämmer inte alls, trams. Det är bara sunt att förkasta osunda beteenden.
Det är på det viset människor utvecklas till det bättre. Horor väljer att klafsa kvar i den dynga som finns på den absoluta bottennivån av mänskligt beteende. Det är allmänt känt att (frivillig) prostitution är något som ses ner på av de flesta och begriper du inte detta så lever du knappast i verkligheten.
Skulle knappast tro att du får några kramar nej eftersom du applicerar dina egna behov av dem på mig vilket är ett klassiskt incelbeteende. Uppenbart.
Okej, det är väl inte jättekul att bli beskylld för att vara något helt annat än jag är men om du mår bättre av att tro att jag är en man så får du väl göra det. Jag är ju den jag är ändå, jag förvandlas ju inte bara för att du tror något annat. (Sedan är jag nog inte övertygad om att du
faktiskt tror jag är en man utan att du mest kastar ur dig saker för att du gärna VILL att jag ska vara någon som har det dåligt, och för att det blev pinsamt för dig att du gissade fel.)
You can only lead a horse to water. Det du gör just nu utvecklar dig inte till det bättre tyvärr och jag hoppas innerligt du mår bättre någon dag. Du kommer märka av det genom att du inte kommer bry dig så mycket om vad andra gör utan bara fokusera på dina nära och kära och annat som får dig att må bra. (Om du nu faktiskt har några nära och kära.)