• AlterEgon

only fans

Jag är helt ok med det. Kan dom tjäna grova pengar på puckon, vill jag bara gratulera dom!
    Lätt avis då jag har 0 chans att göra något liknande, tills jag kommer på ett sätt att få folk att betala för att slippa se mej.

• AlterEgon

Kvinnor, OCH män, ska ha rätt att bestämma över sina egna kroppar. Abort t.ex., rätt att avsluta sitt liv som extremt exempel.

Var och en får stå för sina egna val i livet, men att komma o bestämma om jag får visa könet eller inte för folk som vill se det, känns fel.

Kan man tjäna pengar på det, är det väl ännu bättre.

Folk har valet att INTE titta på OF,  spara pengar o skänka till välgörenhet eller något.

Så länge det inte är trafficking, tvång, eller något annat olagligt, varför lägga sej i vad dom gör?

Ska vi inte ta o förbjuda tatueringar istället? Säkert massor av ohälsosamma kemikalier där.

Eller cigaretter?

• AlterEgon
    Anonym (Blä) skrev 2025-03-31 19:23:20 följande:
    Ska vi då legalisera fysiska sexuella köp mellan man och kvinna?
    Sverige har den minst dåliga lagstiftningen tycker jag. Är dom prostituerade offer, ska dom inte straffas. Torskarna ska naturligtvis följa lagen.
    Men vill man, följer lagen, OCH skattar för det, får samma rättigheter som Anna andra med sjukpenning, pension, allt det där som alla andra knegare får, varför ska inte dom få göra som dom vill?

Alla borde få bestämma över sin kropp inom dom lagar vi har. Speciellt om det inte passerar nån som utnyttjar svaga eller andra så att dom blir offer för något.

Som jag förstår så får pengarna till kreatörerna på OF, och det var jag inget problem med alls.

Spenderar inga pengar på OF eller liknande alls, så 0 problem för mej.

Alltså får dom sköta sitt, o jag mitt. Men kul att vissa blir rejält rika.
Svar på tråden only fans