Inlägg från: Anonym (Han Solo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han Solo)

Jag önskar att var en bad boy

Nej, jag skulle inte vilja vara en bad boy. Men jag hade gärna haft lättare för att attrahera tjejer, sjysst är jag redan :)

• Anonym (Han Solo)
    StudierKemi skrev 2021-08-04 10:26:57 följande:

Med hög utbildning kommer självförtroende på köpet. Eller ska vi börja förvånas menar Du när vi ser uteliggare utomhus som har dålig självkänsla? Nej. Hög utbildning är A och O, och en man med kostym som är ingenjör gör flest kvinnor våt. Det är dem med pengar som bestämmer hur de vill tillbringa sin tid, vilka dem vill träffa, samt vilka dem vill ha sex med. En högutbildad man med makt och kortare penis är mer spännande och upphetsande - än en man med lång penis som har en osexig hjärna, blä.

Vilken start på dagen!

- Kort penis, check!
    - Ingenjör, check!
    - Chefsposition, check!
    - Sexig hjärna, check!

• Anonym (Han Solo)
    Tukt skrev 2021-08-04 10:38:32 följande:
    Fast studier har ju sällan något med begreppet "bad boy" att göra. Tvärt om, en badboy är ju snarare någon som struntar i utbildning.
    Sedan tycker jag det är rätt stor skillnad på självförtroende och självkänsla.
    Du kanske har större självförtroende av din utbildning, men långt från alla har det.
    Men det som efterfrågas av TS och inte med automatik kommer med utbildning  är  självkänsla. Den i särklass ängsligaste gruppen i samhället är utan tvekan medelklassakademiker.
    ja, livet kan te sig bekymmersfritt för en knegare i en cheva pickup med truckerkeps. Så länge det ligger en stock snus och ett flak öl i kylskåpet så är livet bra. Kärringproblem befattar man sig inte med.  
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:45:52 följande:
    Du kan börja med att rutinmässigt göra allt det som du absolut inte vill göra. Någon som är badass möter sina rädslor, han springer inte iväg och det gäller att skapa den mentaliteten.

Är du beredd att göra det?
    Han kan ju börja med att fråga ut brudar han tycker är snygg på stan. Det är väl badass om något. 
Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy