Anonym (Jenny) skrev 2021-08-05 09:42:52 följande:
De flesta tjejer gillar inte alls killar som är "bad boy"! Visst finns det en del som gör det, men de är inte rätt tjejer för dig, TS!
Visst kan man utveckla delar och egenskaper hos sig själv för att vara mer attraktiv för det andra könet, men man kan inte spela en roll att man är helt annorlunda än sin egen personlighet!
Utveckla dina egna positiva sidor, bli lite mer social, osv. Du kanske kan gå en danskurs, börja quizza, gå en kvällskurs, etc.
Vad gör du på dagarna, TS? Hur har du det med jobb, studier, träning, fritidsaktiviteter, vänner? Om du berättar om det kanske vi kan hjälpa dig med konkreta tips om hur du kan bli mer attraktiv för tjejer.
Det är mest tankar om vad som kunde ha varit. Lite dumt, gjort är gjort. Det är det förflutna. Går inte att ändra på nu.
Känner vemod ibland att man inte hade fler äventyr när man var yngre. Jag var i bättre form då, mer viril. Saker händer i kroppen efter 45. Som jag skrev i en annan tråd, där jag nämnde att jag hade velat haft äventyr med äldre kvinnor när jag var yngre. Kraftfullare sprut t ex. Jag tror inte att det är så viktigt för många kvinnor, det är mest jag som tycker det känns lite sorgligt när jag märker av förändringarna.
Men sex måste inte vara som man ser i porren. Jag vill ju själv ha det mer sensuellt, mer närhet.
Jag kan säkert träffa en tjej som passar mig, men då måste jag också våga mer. Varit på dejt med 2 tjejer de senaste 5 åren. Det är lite för lite.