Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Jag önskar att var en bad boy

Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

Jag önskar att JAG var en bad boy

• Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • Anonym (kaffedraken2)

Att tjejer skulle tända på uteliggare... den tanken har aldrig slagit mig.
    Hur kommer man på nåt sånt?
    Jag är rätt så korkad, men jag skulle kunnat ha spelat i rockband t ex, många tjejer tänder på sånt.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-08-04 10:28:23 följande:

Nej, jag skulle inte vilja vara en bad boy. Men jag hade gärna haft lättare för att attrahera tjejer, sjysst är jag redan :)

Samma. Vill väl egentligen inte vara en bad boy, jag tycker om att vara snäll. Men jag önskar jag hade legat mer.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:36:21 följande:
    Det sitter i huvudet på dig. Du kan bli badass om du jobbar hårt på det under många år.
    Låter jobbigt...
    Några tips?
  • Anonym (kaffedraken2)

Ja, tänk om jag hade spelat i nåt rockband, i stil med Aerosmith eller Guns N Roses. Alla brudar som tyckt man var cool, spännande och sexig.
    Då hade nog livet känts toppen, och man haft bättre självförtroende, med så mycket ligg.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:45:52 följande:
    Du kan börja med att rutinmässigt göra allt det som du absolut inte vill göra. Någon som är badass möter sina rädslor, han springer inte iväg och det gäller att skapa den mentaliteten.

Är du beredd att göra det?
    Nej, det låter för jobbigt, jag är för rädd, feg och bekväm av mig.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-08-04 10:51:27 följande:
    Han kan ju börja med att fråga ut brudar han tycker är snygg på stan. Det är väl badass om något. 
    Sånt gjorde jag när jag var yngre. Skulle aldrig våga nu.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Rakt på sak) skrev 2021-08-04 11:25:22 följande:
    Nej det gör du inte, för du vet inte varför kvinnor dras till dem. Det handlar om självförtroende, och det behöver du jobba med en hel del. Det är alltså inte att vara ett svin, eller ha ett häftigt jobb, läcker bil eller andra liknande attribut. Faktiskt så är inte ens utseende helt viktigt heller.
    Ja, och jag önskar att jag vore den typen, som får tjejer lätt, och massa ligg.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Pinnen2 skrev 2021-08-04 14:42:19 följande:

Har ingen önskan att vara badboy. Har ingen önskan om att ligga med många kvinnor. En skulle vara fullt tillräckligt om det var i ett livslångt förhållande.
    Problemet är bara att lyckas med en.

Jag vet inte om jag skulle varit lyckligare nu, om jag legat med fler tjejer.
    Men det skulle inte ha gjort nåt heller.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Hej) skrev 2021-08-04 13:32:50 följande:

Badboy. till att börja med. vad är detta? är det en kille som slår andra killar?

Kanske inte direkt bad boy, men lite som jag skrev i början.

Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.
    Jag är inte typen som tar plats, och syns. När jag var yngre så festade jag inte lika mycket som kompisarna, drog mig ofta undan. Så jag missade nog många chanser.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Jenny) skrev 2021-08-05 09:42:52 följande:

De flesta tjejer gillar inte alls killar som är "bad boy"! Visst finns det en del som gör det, men de är inte rätt tjejer för dig, TS!

Visst kan man utveckla delar och egenskaper hos sig själv för att vara mer attraktiv för det andra könet, men man kan inte spela en roll att man är helt annorlunda än sin egen personlighet! 

Utveckla dina egna positiva sidor, bli lite mer social, osv. Du kanske kan gå en danskurs, börja quizza, gå en kvällskurs, etc. 

Vad gör du på dagarna, TS? Hur har du det med jobb, studier, träning, fritidsaktiviteter, vänner? Om du berättar om det kanske vi kan hjälpa dig med konkreta tips om hur du kan bli mer attraktiv för tjejer.

Det är mest tankar om vad som kunde ha varit. Lite dumt, gjort är gjort. Det är det förflutna. Går inte att ändra på nu.
    Känner vemod ibland att man inte hade fler äventyr när man var yngre. Jag var i bättre form då, mer viril. Saker händer i kroppen efter 45. Som jag skrev i en annan tråd, där jag nämnde att jag hade velat haft äventyr med äldre kvinnor när jag var yngre. Kraftfullare sprut t ex. Jag tror inte att det är så viktigt för många kvinnor, det är mest jag som tycker det känns lite sorgligt när jag märker av förändringarna.
    Men sex måste inte vara som man ser i porren. Jag vill ju själv ha det mer sensuellt, mer närhet.

Jag kan säkert träffa en tjej som passar mig, men då måste jag också våga mer. Varit på dejt med 2 tjejer de senaste 5 åren. Det är lite för lite.
  • Anonym (kaffedraken2)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 10:44:09 följande:
    Du låter så primitiv. Ditt släkte kommer garanterat gå mot att bli schimpanser på nytt.
    Menar du människosläktet? Du kanske inte tillhör det du?
    Låter kul att vara en schimpans. Då skulle jag känna mig viril igen, stark. Klättra i träd, vilken frihetskänsla!
  • Anonym (kaffedraken2)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 11:25:51 följande:
     Spring tillbaka till djungeln där du hör hemma. Du och jag är knappast samma ras.
    Låttips:

Red Hot Chili Peppers - Jungle Man
    Guns N Roses - Welcome to the Jungle
    Kool & The Gang - Jungle Boogie
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Bad boy är tidsbegränsat) skrev 2021-08-05 11:40:57 följande:

Jag gillade såna killar ett tag. Men när jag var 25 förstod jag att jag var helt sjukt trött på bad boys. Det är inte attraktivt alls med sådant. Fåniga mc-västar, tatueringar och skäggiga aggressiva gubbar på 53 som heter Ronny, alltid bär solglasögon och är ute efter tredje vändan i fängelset. 3 barn med 3 olika kvinnor. Äldre än min egen farsa. Inte det minsta sexigt.

Kastade bort från 14 till 25 på såna och personer som såg upp till såna.

Tror det gäller ganska många. Bad boys är något man växer ifrån. Så visst, vill du gå hem hos korkade 16åringar från småstäder som tex. Gränna så visst. Var en bad boy. Men det är bara patetiskt. Var snäll, lugn, skötsam och laglydig. Var inte bad boy, var en good guy. Det vinner i längden.

Nice guys finish last? Kanske. Har ett annat motto "Nice guys finish in my mouth"

Jag tänker nog mer på att mannen känns lite farlig, som ett rovdjur, han är självsäker, vet att han lätt kan få kvinnor, och är framgångsrik med kvinnor.
    Lite som Don Draper i Mad Men. 
    Jag är verkligen tvärtom Glad
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Bad boy är tidsbegränsat) skrev 2021-08-05 11:40:57 följande:

Kanske. Har ett annat motto "Nice guys finish in my mouth"

oops FlörtSkrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Va?) skrev 2021-08-05 12:07:26 följande:
    Haha, du skriver ju inte direkt som en välutbildad person. Du vet att man kan diskutera intressanta ämnen även om man inte är högutbildad? Det hänger inte ihop. Sedan kan man vara intelligent och dessutom ha en lagom stor och skön kuk
    Ja, eller som mig, som är rätt så korkad och har en rejäl pjäs.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Mabi) skrev 2021-08-05 13:27:15 följande:
    Knappast.
    Det är lätt att tro att framgång eller ett snyggt yttre gör en lycklig, och visst, för stunden kanske. Men inte långsiktigt.
    Finns många exempel i historien på utåt sett vackra och lyckade människor som mått skit. Som drogar ner sig eller tar livet av sig.
    Marilyn Monroe. Whitney Houston. Kurt Cobain.

Kolla in filmen The Dirt (om Mötley crue). Blev de lyckligare av alla brudar och all framgång? Nej. Inga framgångar kunde läka det inre såren. Se den om du vill utmana din tes ovan.
    Funderat på att se filmen, gillar bandet.

Jag vet, det är dumt att jämföra sig. Jag hade säkert inte varit lyckligare även om jag legat med 50 tjejer.
    Bättre leva i nuet och försöka hitta en mysig kvinna att sätta på.
  • Anonym (kaffedraken2)
    StudierKemi skrev 2021-08-05 13:37:15 följande:
    De som är högutbildade har verkligen kämpat och "förtjänar" sex. Varför ska en nobody få sex för? 
    Det där var det roligaste som jag har läst idag. Tack! Solig
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (XXX) skrev 2021-08-06 05:36:24 följande:
    Fast den typen av tjejer som blir groupies är väl inget att ha? Tror dessutom att de vanligen är så blyga och blir så star-struck, att de blir hämmade och sexet inte så bra heller. Och bara snabb och ytligt... Även om jag kan förstå att ensamma män kan drömma om just detta...
    Ja, jag vet inte. Bara sett såna tjejer på film och i serier, och dom var allt annat än blyga och hämmade.
    Jag har aldrig varit cool. Jag är bara... jag.
    Men det ska finnas nån för alla sägs det. Jag har läst om tjejer som det är mer fart i, som är sociala, utåtriktade, oblyga, som föredragit och tänt på lugnare och försiktigare killar.
    Det känns hoppfullt Glad
  • Anonym (kaffedraken2)

Ja, jag kan ju grimasera lite som att jag har ont, och väsa fram nåt självsäkert.
    Som Clintan.

Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy