Mindre allvarlig otrohet?
Att gå över gränsen ÄR att vara otrogen. Punkt.
Att gå över gränsen ÄR att vara otrogen. Punkt.
Att ha sex online med någon är ju inte lika illa som att göra det IRL, men båda är mycket allvarliga. Att vara kåt på nån annan än den man är ihop med är ju inte per definition otrohet.
Den springande punkten är ju VAR gränsen faktiskt går. Det råder det delade meningar om.
Jag håller med. Otrohet är så klart alltid fel, men det finns ju grader i helvetet. Att hångla med någon en gång är mycket mindre allvarligt än att ha ett förhållande vid sidan av under en längre tid.
Ja herregud, den här tråden får mig iaf att inse att om och när jag träffar någon igen så ska den här frågan tas upp från allra första början.
Ett hångel? Tja, det är inte så man applåderar direkt. Men otrohet?
Sen har du inte laglig rätt att bara kasta ut en sambo, visste du inte det?
Okej, jaja skit samma. Hoppas hon vet dina gränser bara.
Men låt säga att du tycker kyssas är otrohet. Om den partner kysste en kvinna en gång men direkt efter kom på bättre tankar och ångrade allt och avbröt det, gick hem berättade och var väldigt ångerfull. Det är alltså slut för din del då?
Det du kallar för mindre allvarlig otrohet eller otroet light, det är det jag kallar för svek.
För mig är det inte otrohet så länge det inte är fysiskt sex inblandat.
Det låter som en säkrare lösning, det råder ingen risk att bli påkommen på så sätt
vad kostar en timme inklusive analsex? nu blir jag lite nyfiken