Inlägg från: Anonym (Julia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Julia)

Mindre allvarlig otrohet?

Anonym (undrar) skrev 2021-08-04 14:17:04 följande:
    Ja men det finns mindre allvarlig otrohet. En kyss anser nog de flesta är mindre allvarligt än att ha sex med någon. En kyss kan nog många förlåta, för om det bara är en kyss innebär det oftast att man kommit på bättre tankar och avbrutit det hela.
    Kysser man någon så kan det vara ett tecken på att man är förälskad.

Sex kan man ha utan kyssar och utan att vara förälskad.

Lika mycket otrohet

Gränsen för otrohet är nog olika från par till par, men en kyss eller liknande skulle vara lika mycket otrohet som sex för både mig och min man..
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Victim) skrev 2021-08-05 08:06:40 följande:
    Kysser man någon så kan det vara ett tecken på att man är kåt.
    Ja det har du rätt i det borde jag kanske ha tillagt!
    Jag menade inte att man måste vara förälskad i någon man kysser..mer att för många (om jag inte har helt fel igen) så är en kyss (tungkyss med ev hångel) inte bara en puss mer intimt än sex t.o.m..

Sen om inte alla par tycker en kyss är otrohet är ju upp till varje par att veta var gränsen går!

För mig och min man så är det otrohet + sex chatta osv, men vi känner varandra utan och innan sen 20+ år tillsammans..och vet var gränserna går!
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Inte det minsta svartsjuk) skrev 2021-08-05 17:05:37 följande:
    Så länge jag slipper vara hans flickvän så är jag glad ändå.
    Vågar slå vad om att tjejen knappt får titta åt en annan man.

När jag läser här slås jag över vilka problem folk har helt i onödan.
    Vad har du för förhållande då? Öppet förhållande kanske där du och din respektive får göra vad ni vill med andra eller?

Det är inget riktigt förhållande enligt mig!

Jag tror nog inte Anders bryr sig om hans partner tittar på någon, men som vanligt måste någon överdriva vad en person har skrivit..

Vet du vad ett harmoniskt förhållande betyder eller.
    Det betyder att man tycker lika och hon får säkert titta på andra killar för det är väl stor skillnad på att titta på en tjej eller kille på stan än att kyssas, ha sex osv
  • Anonym (Julia)
    Anonym (E) skrev 2021-08-05 23:34:23 följande:

Jag träffade någon som var snygg vi kramades nakna och stönade och hade najs. Men jag blev gravid och min kille var steril och fattde. Och sen var han otrogen för att hämnas men att vara otrogen var det bästa som kunde hända för nu myser jag och min nya kille typ varje dag. Oj nu blev jag kåt.

Ja vissa verkar göra vad som helst för att få ett barn...Tyvärr utan att tänka på barnet som kanske vill veta- vem är min riktiga pappa?

Nya killen försvinner nog när du fött en skrikig unge om han inte är den riktiga pappan!

Först ber jag om ursäkt om jag missuppfattat dig! men är du allvarlig eller skämtar du om ett barns liv.
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Variation) skrev 2021-08-06 03:05:10 följande:

Jag var otrogen en del när jag var yngre.. kunde inte hålla mig ifrån att sexchatta och ibland även ha sex med andra. Det förstörde ett antal förhållanden. 

Nu när jag är äldre och lyckligt gift har jag hittat en mycket bättre lösning - prostituerade. 

Jag vet att vissa inte tycker det är moraliskt eller fortfarande otrohet osv, men så här ser jag det: Jag får utlopp för lite kåthet och behov av variation, och det finns noll risk för att känslor uppstår eller att det kommer fram till min fru. 

Det är nästan som onani egentligen, man bara går och gör det, inga kyssar eller känslor, bara en påsättning sen klart och hem till fru och barnen. 

Det kan väl kallas micro eller light otrohet. 

Ja ja när man var väldigt ung gjorde väl dom flesta något dumt. Även om inte alla var otrogna som du...och du har ju fortsatt i samma bana!
    Men du har inte blivit klokare med åldern utan dummare =det är värre att köpa sex än att "bara" vara otrogen!
    MYCKET värre! 
    men är din så kallade fru med på det så är hon lika delaktig, men jag antar att du inte sagt något till din låtsas fru..

Det är brottsligt att köpa sex om du inte visste det..upp till 1 års fängelse kan du få för ett som "nästan var onani egentligen"
    Skulle jag se en torsk som du så skulle jag ringa polisen direkt!

Nej det kallar jag och min man som jobbar med det som MACRO otrohet..
    du kan smitta din sk fru (om du har någon) med AIDS..
    Men hade du haft en fru så skulle du inte behöva betala för sex!!
    Happy wife happy life! 
  • Anonym (Julia)
    Anonym (anallover) skrev 2021-08-06 17:56:46 följande:
    Det låter som en säkrare lösning, det råder ingen risk att bli påkommen på så sätt Skål
    vad kostar en timme inklusive analsex? nu blir jag lite nyfiken
    Om du tycker att betala för sex låter som en säkrare lösning så har du fel..
    Du kan bla bli smittad av allehanda könssjukdomar.

Sen finns det större risk att bli påkommen än vad du tror!
    Många prostituerade jobbar med oss och polisen för att fånga in torskar-om du inte visste det så vet du det nu!

Är det värt att ev sitta i fängelse i 1 år och/ eller massor med böter som du inte har råd med för ett enda ligg?

Sen handlade väl inte den här tråden om prostituerade, men ni som tror att "ja nu har jag hittat en light version av otrohet genom att ligga med en hora"

Det är väl ingen light version alls en prostituerad är ff en människa...även om vissa ser dom som enbart ett hål?!

Skaffa en uppblåsbar barbara istället= också ett hål, men utan äckel känslor som prostituerade får när ni håller på!

Eller är det det ni tänder på att våldta någon som inte vill ha sex med er?
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Andreas) skrev 2021-08-06 18:40:22 följande:
    Det var väl precis så Paolo Roberto resonerade när polisen plötsligt gjorde razzia....
    Jag håller med dig!

Vi som jobbar med sådant och polisen har iaf lite koll pga att många prostituerade blivit tvingade in i prostitution, men när dom vet att dom kommer få hjälp om dom samarbetar med oss (som tar hand om dem efteråt) och polisen så hjälper dom gärna till att fånga torskar!

Eftersom i Sverige är det tillåtet att sälja sex, men inte att köpa sex så känner dom som sålt sex att det är tryggt att tillslut berätta om deras våldtäkter!
    Sorligt nog så vågar inte alla säga som det är, pga pengar!
Svar på tråden Mindre allvarlig otrohet?