Inlägg från: Anonym (oooo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oooo)

Han skiter i min orgasm

Anonym (Haha) skrev 2021-08-05 08:48:57 följande:

Snacka om att slå in öppna dörrar på FL. Den här tråden kommer vara en orgie hur elaka och idiotiska män är tillika en slasktratt för frustration hos bittra damer.

Just den här killen förtjänar väl knappast en klapp på huvudet?
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Haha) skrev 2021-08-05 09:09:48 följande:
    Tänker varken bu eller bä. Det gäller självklart många trådar, men det är ett problem som inte finner någon lösning på FL. Jag skulle ta det med min respektive.

Självklart är det fritt fram att diskutera vad som, men min magkänsla säger mig att just denna tråd kommer vara enkelriktad.
    Många är unga människor som inte vet/vågar ställa krav i sängen för de vet inte vad man kan/får göra, ungefär. TS kanske är en av de människorna. Då kan det vara skönt att få lite råd från mer erfarna personer på ett forum där man kan vara anonym och slippa outa vem man är. 
    Just nu var det en tjej som skriver, ibland är det en kille. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Otillfredsställd) skrev 2021-08-05 08:22:24 följande:

Dessutom har vi typ aldrig något förspel och jag vågar inte heller säga att jag behöver det då jag är rädd för att han ska tycka att jag är jobbig.

Här är grunden till alltsammans TS. Vadå jobbig - sluta genast tänka så! 
     Du MÅSTE sätta dig ner med honom i ett neutralt läge och säga att ni behöver prata om ert sexliv. Du talar om:
    1. Jag behöver förspel! (och konkretisera vad du anser är förspel)

2. Sedan tar du upp att han får orgasm men inte du, och att han inte verkar bry sig om dig efter att han kommit. Om han visar intresse för samtalet så här långt så passar du på att förklara vad som ger dig orgasm. De flesta killar vill ändå bli bättre på sex så förhoppningsvis kommer han säga att han vill testa lite nytt. 

3. En del killar säger att de inte orkar efter att de kommit, men då är förstås lösningen att du får orgasm först (om man inte lyckas få till att man kommer samtidigt). Har han någon invändning mot det, så är han ärlig talat inte mycket att ha TS. Då är han bara ego och bryr sig på riktigt inte om att du också ska ha det skönt. 

4. Om han inte vill lyssna, eller säger emot dig, eller skrattar och förlöjligar dig, eller vad det nu kan vara så är lösningen att byta kille och i början på nästa relation direkt tala om vad du söker i sängen, så att det inte blir likadant igen.
Svar på tråden Han skiter i min orgasm