Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Barnets pappa testade positivt på amfetamin

Anonym (Natalie) skrev 2021-08-08 21:54:58 följande:
    Exakt!

Hans tänder är bra tror jag, han borstar noga iaf men har börjat slarva med resten av hygienen. Han var alltid vääääldigt noga med sitt utseende tidigare, nu är det inte så viktigt längre och duschar varannan var tredje dag jämför med 1-2 ggr per dag tidigare.

Nej jag tror inte han äter RaniQ heller faktiskt.

Och han har själv sagt att han har en app där han har kriminella kontakter som brukar droger.
    Det där med tänderna tar ett antal år att utveckla. Har själv tagit droger inklusive meth förut, och har inte dåliga tänder.
  • Anonym (f)

Skickade de inte på analys, eller var det sticka? Stickor kan visa fel, analys visar inte fel. Om han verkligen inte tagit nåt så borde han gå med på analys, då kan han bevisa sin oskuld, men det måste ske snart.

• Anonym (f)

Av urinet allstå. Har själv testat positivt för hasch när jag inte rökt det (med bara drogsticka då), samt har en anhörig som testat positivt för fentanyl (!) fast han inte tagit det. De ska alltid erbjuda analys av urin vid tveksamma fall.

• Anonym (f)
    Anonym (Natalie) skrev 2021-08-11 12:16:37 följande:
    Hans ex jobbar med droger och ungdomar så hon tog ett test från jobbet. Hans förra arbetsplats gav honom sparken, de misstänkte droger och han hade hög frånvaro.

Går rykten från flera håll om kokain och drogskulder.

Barnens kompisar föräldrar vill inte låta barnen leka längre då dom tycker han blivit obehaglig.

Han åker runt i industriområden med barnet för att träffa en ?vän som mår dåligt?

Ska han fixa nåt som egentligen tar en timme så tar det alltid typ tre timmar? väldigt mkt oklara saker. Snäll och trevlig ena dagen sen spyr han galla dagen efter.
    Ja, det låter ju misstänkt. Men du kan kräva rena drogtester om han ska ha umgänge. Soc vill väldigt gärna att barn ska umgås med båda föräldrarna, vilket var ett helvete när mitt ex började ta opiater och samtidigt fick metadon från klinik (i Danmark) och jag skulle personligen inför varje påtvingat umgänge se om han var påverkad, enligt soc.
Svar på tråden Barnets pappa testade positivt på amfetamin