• Anonym (Yez)

Umgås med ex för barns skull

Beror ju lite på hur mycket av hennes tid det tar. Men min grundtanke är att man bara kan ha varandra till låns.

Just nu har hon valt dig. Jag tror inte att hon är det minsta tänd på sina X faktiskt.

Varför sover hon över? Bor han långt bort eller var barnet sjukt eller mammig?

• Anonym (Yez)

Ja och svaret på din fråga är. JA . Jag umgås ganska mycket med mitt ex. Firat högtider, skolaktiviteter etc . Vi kan även prata privat i telefon , bokar dock aldrig möte direkt.

Tror att det skulle ta flera månader på en öde ö innan vi skulle vilja göra närmanden på varandra.

Det är jätteviktigt att ha en bra relation med andra föräldern. Den sexuella spänningen är helt sekundär, eller icke existerande.

• Anonym (Yez)
    Citronsaft skrev 2021-08-12 11:27:38 följande:

Tar tid av vad? Hon ska ju ändå vara med sina barn. Så om jag får går till parken med mina barn tar det lika lång tid som om jag går själv eller om mina ex följer med.

Ja hon får väl vara med sina barn hur mycket hon vill. Men det är väl trist om man överbokar sig med sina ex om det är deras barnhelger. Vad vet jag ? De kanske utnyttjar hennes kärlek till barnen för egen vinning.

Prioriterar alltid barn själv.
  • Anonym (Yez)
    Citronsaft skrev 2021-08-12 11:55:14 följande:

Hon bokar inte sig med sina ex. Hon bokar sig med SINA barn. Där deras pappor får delta fritt och även hennes nya sambo.

Hon ju stannat med dom männen om hon nu hade velat vara med dom. TS sambo har en egen vilja. Hon väljer att umgås med sina barn plus deras pappor. Så enkelt är det. Ett fritt val. Hon ljuger ju inte eller döljer något. Sluta vända och vrida på det.

Verkar vara jävligt sur citronsaft i år .. ha ha ha
Svar på tråden Umgås med ex för barns skull