Inlägg från: Anonym (Har haft) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har haft)

Otrohet

Har haft något som liknade KK 

Det började som en rent sexuell relation där vi båda kunde leva ut vår sexualitet på ett annat sätt än med våra respektive partners. Men allteftersom kom flera känslor in i bilden. Mannen blev svartsjuk på min make så vi avslutade arrangemanget. 

Har aldrig varit otrogen därefter.

• Anonym (Har haft)

Nu blir jag nyfiken på vad det är som är så sexigt med otrohet egentligen?

Är det känslan av att riskera allt?
    eller något annat?

• Anonym (Har haft)
    Ztiff2 skrev 2023-09-01 09:34:14 följande:

Har fast förhållande men min tjej får ligga med andra 

Men du får inte ligga med andra?  Varför?
  • Anonym (Har haft)
    Anonym (Lena) skrev 2023-08-26 19:37:35 följande:

Min man har en ung KK med min tillåtelse. Han har en mycket högre sexdrift än jag. Jag älskar sex men kanske inte lika ofta som han. Vi har underbart sex tillsammans och min man och hans kk är också väldigt nöjda. För oss är detta win win på alla plan.

Du tänker inte på att du riskerar att din man får mer känslor för kk och tillslut lämnar dig för henne?
  • Anonym (Har haft)
    Anonym (Härligt) skrev 2023-09-01 14:02:34 följande:

Det finns risker med allting här i världen. Om man inte vill ta några risker gör man bäst i att stänga in sig på rummet och inte ha kontakt med någon överhuvudtaget. Sluta jobba. Sjukskriv dig. 

Men är det risken som är kryddan och gör det sexigt?
  • Anonym (Har haft)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 14:43:34 följande:
    Ja det är ju alltid lätt att ta risker med ANDRAS välmående, men samma personer som gillar att utsätta andra för risker gillar inte alltid när andra utsätter dem för risker. Jag tror att det kallas för dubbelmoral 

Och sen kan man ju fråga sig om det är friskt ur ett psykologiskt perspektiv att njuta av att riskera att orsaka människor som ska föreställas stå en nära väldigt mycket lidande... många skulle nog kalla det för ett väldigt empatilöst beteende om inte rent sjukligt.. jag tror att det kallas för empatistörning.
    Det är väldigt intressant att man ser risk för upptäckt som en krydda i sexlivet men det gäller knappast i det här fallet. Risken ligger ju snarare i att relationen man har går i kras.
  • Anonym (Har haft)
    Anonym (en tid) skrev 2023-09-01 18:32:20 följande:

Med sin fru blev man något som trycktes ner inför andra par för att hållas på plats och blev till sist som en mussla.

Med den andra kvinnan kände man sig som en man och tog för sig utan att hållas tillbaka av någon.

Säkert inte ovanligt
Svar på tråden Otrohet