Inlägg från: Anonym (en tid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en tid)

Otrohet

Med sin fru blev man något som trycktes ner inför andra par för att hållas på plats och blev till sist som en mussla.

Med den andra kvinnan kände man sig som en man och tog för sig utan att hållas tillbaka av någon.

• Anonym (en tid)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 17:09:33 följande:
    Givetvis är det ju mycket enklare att gå runt och låtsas tro sitt eget BS fast man egentligen inte gör det för man vill ju inte gärna att ens partner ser det men hävdar ändå att man minsann har rätt... och det är ju så oerhört bisarrt och patetiskt att det inte går att göra något annat än att skratta åt det.

Angående raljera så är det ju lite lustigt att du verkar tycka det är illa att raljera över otrogna människors dubbelmoral och brist på empati men helt ok att raljera över hur underbart det är att njuta av att blåsa sin partner och riskera att såra personen djupt, det gäller ju att vara selektiv över vad man förfäras över... eller hur Nope?
    Om man levt med en kvinna som är äkta narcissist och utstått psykologisk misshandel och manipulation, gaslighting och annat skit så försvinner betydelsen av att den andra blir känslomässigt sårad helt och hållet. Prova försöka lämna en sådan kvinna och ni kommer inse att hon har sätt som kan förstöra livet totalt, därför väljer man andra vägar. 
  • Anonym (en tid)
    wolf666 skrev 2023-09-05 11:09:47 följande:

Min fru har tydligen haft en älskare under flera års tid har jag fått veta. Under den här tiden har hon inte velat ha sex med mig. Nu vet jag inte hur jag ska göra?

Mycket möjligt att du vetat om detta men valt att inte rota i det förens du inte kunde undvika acceptera det som ett faktum. Mycket vanligt...
Svar på tråden Otrohet