Inlägg från: Anonym (Härligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härligt)

Otrohet

Jag är otrogen mot min man. Jag tycker det är härligt, det är kanske inte så ofta men jag tar för mig när jag får lust.

Som kvinna kan jag inte påstå att det är svårt att få inviter från män. Gäller mer att se till att hålla det diskret. Det är väl fel på ett sätt då min man inte vet något, dock får han skylla sig själv lite grann då hans sexuella kapacitet är väldigt låg.

• Anonym (Härligt)
    Anonym (Ip) skrev 2023-08-25 20:29:27 följande:
    Nyfiken, är det med olika män eller samma?
    Det kan vara olika, men jag byter inte hejvilt. Jag har väl 3 olika fasta älskare nu. Alla har fru och barn som inte vet.

Det är bara att messa någon när jag är sugen, alltid är det någon av dom som vill. Ofta vill dom allihop Flört
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Härligt)

Det finns risker med allting här i världen. Om man inte vill ta några risker gör man bäst i att stänga in sig på rummet och inte ha kontakt med någon överhuvudtaget. Sluta jobba. Sjukskriv dig. 

• Anonym (Härligt)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 14:43:34 följande:
    Ja det är ju alltid lätt att ta risker med ANDRAS välmående, men samma personer som gillar att utsätta andra för risker gillar inte alltid när andra utsätter dem för risker. Jag tror att det kallas för dubbelmoral 
    Man utsätter andra för risker hela tiden. Både medvetet och omedvetet. Kör du aldrig bil till exempel? Då utsätter du både dig själv och andra för en högst påtaglig risk. Köper du kött? Då riskerar du att högst påtagligt förstöra miljön för andra.

Frågorna blir oändligt många.

Du har dubbelmoral så det skriker om det. Eller så ljuger du. Eller så är du en eremit som bor i en koja i skogen.

Med internetuppkoppling Solig
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 17:02:03 följande:
    Min partner ogillar oxå falska människor som gillar att skada andra för sitt eget nöjes skull 
    Varför är hon då tillsammans med dig?

Svar på tråden Otrohet