Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Otrohet

Sköta sig själv och skita i andra är mitt tips. Det enda som håller ännu efter 50 år!!

• Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 15:48:30 följande:
    Japp, men som sagt visa din partner tråden och se om hen håller med digFlört

Det kan väl inte vara så svårt, eftersom du har så rätt, eller?
    Haha, visa DIN partner, eller dejt, allt du kräkt ur dig på FL.

Lycka till Flört!!
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-01 17:02:03 följande:
    Min partner ogillar oxå falska människor som gillar att skada andra för sitt eget nöjes skull
    Vad säger hon då om att du skadar dig själv här på FL Solig?? Det känns som ni har en del att prata om.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 10:51:13 följande:
    Haha, otrogna människors logik är underbar... om man inte springer runt och njuter av att bedra sin partner och kritiserar andra som gör det så har man ett "självskadebeteende" och behöver "kommunicera med sin partner".

Men att springa runt och njuta av att bedra sin partner och sen sitta och skryta om det för andra och rättfärdiga det med diverse patetiska argument men absolut inte vilja berätta det för sin partner är såklart ett friskt beteende och fin fin kommunikation med sin partner. Tomte
    Du framhärdar i din okunnighet. Okej.

Men ärligt, ni borde nog prata. Jag skulle inte vara okej med att min partner skadar sig själv på det här sättet.

Ditt fokus på hur andra lever sitt liv förstör bara för dig själv. 
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 11:19:10 följande:
    Och du sitter fortfarande och låtsas tro på ditt eget BS som du inte vill att din partner ser... LOL

Men ärligt du borde kanske sätta ditt BS på prov och se vad din partner tycker om alla din tjusiga förklaringar?
    Har ni fortfarande inte pratat? Det finns fortfarande tid.
    Kanske.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 11:30:55 följande:
    Har du visat din partner dina teorier? Det finns tid, kanske
    Jag vet att jag är bra. Men att du leker Copy-Cat blir bara pinsamt för dig.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 13:05:57 följande:
    Tja, om du nu är så bra och det du gör så bra så borde väl din partner oxå tycka det är bra... så vad är problemet?
    Nu har du börjat hallucinera. Jag har ingen partner. Jag har heller inga problem. Men jag är orolig för dig.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (nej) skrev 2023-09-05 13:21:35 följande:
    Jaha du är bara lite allmänt moraliskt handikappad, jag förstår....
    Jag lägger ingen vikt vid mig själv. Jag är mer orolig för dig i det här läget. Prata med någon kvalificerad vårdpersonal. Eller be någon släkting om hjälp.

Hoppas det går braSolig
  • Anonym (Trött)
    Tyra myra skrev 2023-09-05 14:47:24 följande:
    För det första ni borde sätta er ner och prata med varandra. 

Börja inte med känslorna utan försök komma fram till vad ni vill med framtiden

Fråga er sedan hur kommer vi dit vi vill.

Vill ni hålla ihop eller gå skilda vägar?

Om ni behöver hjälp, vänd er till familjerådgivningen eller motsvarande

Lycka till
    Men....hans fru har ju redan tydligt vad hon vill? Hon har ju knullat med en annan man? Är då då han som ska jobba med sig själv? Ändra sig själv?
Svar på tråden Otrohet