Otrohet
Jag tror tvärtom att det handlar om personer som inte känner sig trygga i sina förhållanden. Personer som behöver bekräftelse från fler än sin partner.
Jag tror tvärtom att det handlar om personer som inte känner sig trygga i sina förhållanden. Personer som behöver bekräftelse från fler än sin partner.
Vadå? Sin "livspartner" älskar man, värnar om. Kärlek så som jag definierar det.
Pippa med någon annan är nöje, inte kärlek. Möjligen lite utveckling och nya friska idéer som min kärlek får del av, lite win-win där. Så är det egentligen värre än att spela fia med knuff i enrum med någon ny bekantskap? Fan, jag kan inte spela kort eller bär med mig något fiaspel. Så kombinera nytta med nöje är väl inget fel? Så länge det inte är kärlek med i bilden.
De som inte får utlopp för detta sätt att upptäcka, njuta nya saker och ting eller förfasar sig över det hur är det då ni onanerar?Alla onanerar så några kommentarer som att det gör jag inte, löjligt bara. Tänker ni på er vardagspartner då?
Tänker ni på vardagliga scener i hemmalivet? Typ, när Britta ska plocka upp strumpan jag la där vid TVn då jävlar ska jag.....
Är tanke och handling i detta ämne vitt skilda?
Rätt intressant tycker jag
Till En tid
Ibland kan en relation gå helt överstyr och en eller ibland båda parter blir uppätna av den andre.
Det kan också av olika orsaker vara näst intill omöjligt att bara lämna relationen,
Att då söka sig efter andningshål är förståeligt.
Men försök ta hjälp att ta dig ur det här. Ingenting är omöjligt det tar bara lite tid.
Min fru har tydligen haft en älskare under flera års tid har jag fått veta. Under den här tiden har hon inte velat ha sex med mig. Nu vet jag inte hur jag ska göra?