Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Min man ska börja gå ut med sin tjejkompis på jobbet, ok?

Anonym (Ja) skrev 2021-08-13 12:32:24 följande:

Bortsett från sin partner så är ju kollegor de personer man spenderar mest tid med, tycker inte det är konstigt att då tillsammans peppa/träna på fritiden.

Mitt tips är att ni båda skaffar en träningsapp tex strava, så kan ni lägga in alla promenader och träningar. Dels så är det skönt att se sin egen utveckling men då kan du även se att han faktiskt är ute och motionerar.

Vilken del av kroppen ser man att han tränarObestämd
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Otäckt) skrev 2021-08-13 14:04:23 följande:

Vad läskigt att höra att så många skulle neka sin partner rätten till att ha en kompis av motsatt kön!

Ni som menar på att de kan vända sig till de kompisar de hade innan eller hitta på nå nytt med sin respektive - ibland hittar man en människa som man klickar med på ett annat plan än vad man har med annan kompis/partner och det behöver inte vara nå negativt med det. Vissa människor ger andra något de saknar, energi, glädje etc.

Ni kanske borde arbeta lite mer med er själva kan jag tycka. Om ni är rädda för att er partner skulle göra något sexuellt med det motsatta könet, så beror det på nog mer på vad ni har mellan er, att något inte är bra/saknas/söker något för att man är fast i ett hjul.

Man ramlar inte över en nyfunnen människa och råkar ha sex om man är i ett förhållande som är bra.

Och er partner kommer förr eller senare vara otrogen ändå om er respektive inte får umgås med någon som ni skulle neka.

Jag har väldigt många manliga vänner och min sambo har många kvinnliga och hundkille aldrig neka varandra till att umgås med någon.

Har man en bra och ärlig relation där man pratar och ger varandra det man söker så har man inget att oroa sig för.

TS. Prata med din man och säg hur du känner. Inget blir bättre av att gå i det tysta. Kommunikation är A och O i ett förhållande

Så man skall bara lägga sig platt och inte bry sig???
Svar på tråden Min man ska börja gå ut med sin tjejkompis på jobbet, ok?