Min man ska börja gå ut med sin tjejkompis på jobbet, ok?
Anonym (A) skrev 2021-08-28 07:48:45 följande:
Ja han är skyldig , och då har jag vart i hans sits tyvärr så jag vet hur man reagerar.
Mitt ex skaffade en tjejkompis, jag fick en dålig känsla över det och började ställa frågor, när jag ändå kände mig osäker bad jag honom att sluta träffa henne eller ha henne på sociala medier vilket han vägrade. Han reagerade likadant, blev arg på mig och anklagade mig. Jag stod på mig och han sa till slut att han hade tagit bort henne men han ville inte vara vän med mig heller på Facebook om jag ska hålla på och snoka så han tog bort mig, så då kunde jag inte se hans vänlista. Men det visade sig att han behöll den andra tjejen och de fortsatte ha kontakt i smyg. Långt senare råkade jag kolla hans messenger och fick svart på vitt att de hade legat med varandra då när jag misstänkte det.
Jag har också varit otrogen själv och jag reagerade likadant när jag nästan blev påkommen. Anfall är bästa försvar. Och när man blir stressad och känner sig skyldig reagerar man lätt genom att brusa upp och bli arg, det var inget jag planerade det var en ryggradsreaktion bara..