• Anonym (orolig)

Ser ni ett streck? ????

Ciao!

Jag misstänker att jag kan vara gravid. Tog ett test och tycker mig ana ett spökstreck. Ser

ni samma

vad jag ser? Borde antagligen ha mens i dagarna,

men eftersom

jag slutat med

minipiller ett

par veckor tillbaka,

är

det

lite oklart. Kommer självklart ta nytt test snarast,

men jag tycker mig se ett svagt streck. Har barn sedan innan,

och minns att

med yngsta var det såhär i början.

• Svar på tråden Ser ni ett streck? ????
  • Anonym (Var?)
    Anonym (orolig) skrev 2021-08-15 21:25:22 följande:

Ciao!

Jag misstänker att jag kan vara gravid. Tog ett test och tycker mig ana ett spökstreck. Ser

ni samma

vad jag ser? Borde antagligen ha mens i dagarna,

men eftersom

jag slutat med

minipiller ett

par veckor tillbaka,

är

det

lite oklart. Kommer självklart ta nytt test snarast,

men jag tycker mig se ett svagt streck. Har barn sedan innan,

och minns att

med yngsta var det såhär i början.

Var skulle strecket vara i så fall? Just det här testet ser inte riktigt ut som andra jag sett eller själv använt, så jag är osäker på vad som är vad. Där är ju två tydliga streck; jag antar att det nederst i bild är maxstrecket, och det överst i bild är kontrollstrecket? Sen ser det ut som att det är nåt slags annat porösare material som går från nedre änden av testet (lr från ditt finger), förbi det jag antar är maxstrecket, upp till kanske 5 mm från det jag antar är kontrollstrecket, och i slutet av det materialet är där ju ett tydligt streck också, kanske 5mm under det jag antar är kontrollstrecket, men det är ju svårt att säga om det bara är kanten på det porösare materialet, eller om det är ett faktiskt teststreck? Sen tycker jag mig även se ett väldigt svagt streck mellan kanten på det porösa materialet och det jag antar är maxstrecket; inte riktigt mitt emellan, utan lite närmare kanten än maxstrecket. Är det det du tänker på?
  • Anonym (A)

Jag fattar inte riktigt heller vad som är vad på det här testet.

• Anonym (orolig)

mellan

strecken jag ritat????
  • Anonym (orolig)

absolut inget

tydligat streck,

men anar nåt.

• Anonym (M)

Är det ett digitalt test du har brutit upp?

• Anonym (Nej nej,)

Så där såg mitt streck ut också. Å de va inget annat än klamydia tyvärr. Åke den jäveln hade knullat snett flera gånger kom det fram till. Men men jag blev i iaf gravid några månader senare fast inte med åke utan med Diego. Så nu har jg inte mindre än 3 mulattungar. Ensamstående dock.

• Anonym (orolig)

dagens. första var ett testa tidigt,

detta är ej. ser

spökstreck på båda????
  • Anonym (Var?)
    Anonym (orolig) skrev 2021-08-15 22:11:42 följande:
    mellan

strecken jag ritat????
    Anonym (orolig) skrev 2021-08-16 07:50:58 följande:
    dagens. första var ett testa tidigt,

detta är ej. ser

spökstreck på båda????

Ok, jag kan inte se minsta antydan till streck på något av testen, hur mycket jag än stirrar på bilderna, så jag tror du kan vara lugn, det är troligtvis du som ser i syne :)
  • Anonym (orolig)

to

nytt early test.

jag ser tydligt att där e nåt.

• Anonym (A)

Jag tycker att det ser negativt ut. Eventuellt att det syns en skugga men är den verkligen färgad?

• Anonym (orolig)

Jep ser liksom

en svag skugga. Men borde väl ej se det öht ?

• Anonym (A)
    Anonym (orolig) skrev 2021-08-16 17:30:10 följande:

Jep ser liksom

en svag skugga. Men borde väl ej se det öht ?

Tyvärr så ger vissa test spökstreck men då brukar strecket inte vara färgat utan mer grått. Du har väl dessutom tagit isär testet?
  • Anonym (Elin)

Tycker att det ofta är svårt att se på såna test, det är så svaga streck och de är ofta förvillande lika spökstreck. Dessa test ser skadade ut, uppbrutna?

Jag ser tyvärr ingenting. Avvakta två-tre dagar och testa med ett digitalt?

• Anonym (orolig)

jo har plockat ut testet ut plast hylsan. jo måste väl vänta????. Har aldrig fått spökstreck osv innan, om det inte varit graviditet på gång.

• Anonym (Var?)

Alltså, där är verkligen inget streck överhuvudtaget - jag vet inte ens vad det är för skugga du (och nån mer) ser. Försök att slappna av nu.

Varför har du förresten brutit upp testen? Finns ju alltid en risk att man förstör dem på det sättet.

Svar på tråden Ser ni ett streck? ????