• harrysyles

    Mer fake news från SVT jag är i chock

    Jag är allvarligt stum chockad och jag höll på ramla av stolen när ja av en slump kom in på SVTs morgon studio och "Amerika experten" säger att Biden nu trots kritik stöds av 60% amerikanarna.

    Allvarligt jag trodde inte SVT kunde ljuga mer än vad dom gjorde under valet i USA för ett års sen.

    Trump VANN valet med minst 70% mot Bidens 30%

    Biden har ALDRIG haft mer än 30% stöd

    Att Biden nu är President är följden av det VÄRSTA valfusket i mänsklighetens historia.

    Jag är helt chockad

  • Svar på tråden Mer fake news från SVT jag är i chock
  • S23

    Det är väl ganska självklart att SVT måste utgå från de oficiella siffrorna när det inte finns några som helst bevis för valfusk?

  • lövet2
    harrysyles skrev 2021-08-17 09:44:39 följande:
    Jag är allvarligt stum chockad och jag höll på ramla av stolen när ja av en slump kom in på SVTs morgon studio och "Amerika experten" säger att Biden nu trots kritik stöds av 60% amerikanarna.

    Allvarligt jag trodde inte SVT kunde ljuga mer än vad dom gjorde under valet i USA för ett års sen.

    Trump VANN valet med minst 70% mot Bidens 30%

    Biden har ALDRIG haft mer än 30% stöd

    Att Biden nu är President är följden av det VÄRSTA valfusket i mänsklighetens historia.

    Jag är helt chockad
    Intressant. Stod du personligen och räknade rösterna i det amerikanska valet, eller hur vet du annars så tvärsäkert?

    Själv utgår jag från sannolikheter. Hur många amerikaner uttalade sitt stöd för Trump inför valet och hur många uttryckte sin avsky? Vad har Trump att vinna på att ljuga och vad har SVT? Vem av dem har mest att förlora om en lögn kommer fram? Logik kan ta en långt ...
  • Virriga Vera
    harrysyles skrev 2021-08-17 09:44:39 följande:

    Jag är allvarligt stum chockad och jag höll på ramla av stolen när ja av en slump kom in på SVTs morgon studio och "Amerika experten" säger att Biden nu trots kritik stöds av 60% amerikanarna.

    Allvarligt jag trodde inte SVT kunde ljuga mer än vad dom gjorde under valet i USA för ett års sen.

    Trump VANN valet med minst 70% mot Bidens 30%

    Biden har ALDRIG haft mer än 30% stöd

    Att Biden nu är President är följden av det VÄRSTA valfusket i mänsklighetens historia.

    Jag är helt chockad


    Jag är mest chockad över hur folk fortfarande inte kan ta till sig fakta utan tror på lögnerna från Trumpadministrationen. Lögner som gång efter annan har bevisats vara just lögner.

Svar på tråden Mer fake news från SVT jag är i chock