Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

    Älskar henne

    Kalles92 skrev 2021-08-18 10:33:42 följande:

    Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

    Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

    Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

    Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?


    Du fattar väl att din förklaring över hur mycket du älskar din sambo låter oerhört falskt när du samtidigt varit otrogen...och ert "lilla mirakel" verkar ju inte heller varit värt så mycket för dig då du valde att riskera att fucka upp ert förhållande innan barnet än fötts.

    Personligen hoppas jag att din sambo får veta precis allt så hon kan hitta sig en bättre kille.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 11:38:48 följande:
    Falskt? Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör med min sambo. Så knip igen din mun där. Och vi ska få ett litet som är är fantastiskt och älskar denna lilla varelse. Så så sluta med osanna saker

    Den andra tjejen var som en sexleksak för mig att hon sen blev kär kan inte jag hjälpa och inget jag ska straffas för heller.
    Och det visar du genom att vara otrogen?

    Gör man så mot någon man älskar?

    Om du älskar henne så mycket varför var du otrogen när du visste att det skulle äventyra ert förhållande?

    Tror du hon kommer tro på att du älskar henne när du wvikit, sårat och förnedrat henne genom att vara otrogen?

    Vad den andra tjejen var för DIG är totalt irrelevant, det är fortfarande ett stort jävla svek och det är så din sambo kommer se det.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 11:54:10 följande:
    Men snälla hon hr inte haft lust till något intimt i månader nu kyssar men inget mer. Då blir liksom pungen tung och tänkte att de var bra att ta en tjej so särade på benen lätt.

    Min sambo ska absolut inte veta något. Varför såra henne nä hon inte ens vet om vad jag har gjort?
    Ja det brukar ju vara så när man är gravid, och värre blir det när barnet fötts och man är uppe halva nätterna och ammar/byter blöjor. Men det fattar ju inte en egoist som du, allt du ser är vad du behöver.

    Om det var allt som krävdes för att du skulle skita i allt och dra ut på knullturné så är du definitivt inte mogen för ett seriöst förhållande och ännu mindre för att vara förälder. Att få barn kräver jävligt mycket uppoffring från föräldrarna men det klarar inte du av för du är en omogen egoist som enbart tänker på dig själv och prioriterar dig själv framför din partner och barn. Det gör dig till en ytterst olämplig förälder och partner.

    Jag tycker väldigt synd om både din sambo och ditt barn.
  • Anonym (jaha)
    Fjäril kär skrev 2021-08-18 12:10:51 följande:

    Uppenbart en fejktråd


    Håller med, ingen kan vara så urbota korkad
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 12:39:34 följande:
    Jag kanske är lite feg ja. Men varför ska man såra henne?
    Du alltså dubbelt feg.

    1) Du är för feg för att stå för vad du gjort infor din sambo

    2) Du är för feg för att stå för din egen feghet inför dig själv och snackar bort det med att du "bara vill skydda henne från att bli sårad"
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:
    Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

    Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd
    På vilket sätt menar du att önska att din sambo får reda på sanningen är att önska dig illa? Det är att önska henne väl och om det innebär att du får ta konsekvenserna av ditt agerande så är inte det mer än rätt.

    Du verkar tro att allt kretsar kring dig. Det gör det inte, man är två om ett förhållande. Det borde du ha tänkt på innan du knullade den andra tjejen. Och nej det är inte den andra tjejens fel att du är en egoist. Det är DU som borde tänkt på vad knullandet kunde leda till.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:14:13 följande:
    Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
    Men det kommer du inte göra för du av det skriver nu är att du bara vill komma billigt undan med så lite komplikationer för DIG som möjligt, det finns ingen som helst vilja att förändras och bli en bättre människa bakom. I alla inlägg du skrivit så lägger du skulden på ditt förhållande, din sambo eller tjejen du var otrogen med. Du tar inget som helst ansvar för det själv.

    Så nej, du kommer definitivt inte skärpa dig, för att skärpa sig innebär att du behöver göra om dig själv och dina värderingar och det tänker du såklart inte göra, det enda du vill är att komma undan.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:27:05 följande:
    Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
    Klart du gör det för du är ju en egoistisk och feg person, och det kommer såklart speglas i hur du hanterar situationen. Din feghet och egoism var anledningen till att du var otrogen och kommer nu prägla hur du hanterar situationen.

    Och nej du ångrar inte ett skit, allt du ångrar är att det blev komplicerat. Hade det inte blivit det hade du mer än gärna fortsatt hur länge som helst.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:24:54 följande:
    Man tänker inte så när man är kåt
    Kåthet har inte ett dugg med saken att göra. Det är vem du är som person som avgjorde hur du agerade och hur du kommer agera i framtiden.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:20:59 följande:
    Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
    Om man är ett svin eller inte definieras av vad vi GÄR inte vad vi tänker eller tycker. Och ditt agerande har varit väldigt svinaktigt, och ditt agerande nu där du skyller ifrån dig och vill bara komma så billigt undan som möjligt är precis lika svinaktig, så ja du ÄR ett svin.

    Men det betyder inte att du alltid måste vara det, men för att inte fortsätta vara ett svin behöver du förändra den du är och börja bete dig som en bättre människa,,, dvs stå för vad du gjort och ta konsekvenserna för det... men det tänker ju du såklart inte göra... och därför kommer du oxå förbli ett svin.
Svar på tråden Älskar henne