Inlägg från: Anonym (Kvinna32) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna32)

Älskar henne

Misstag säger du. Ja om du hade gjort det en gång. 7 ggr är inte ett misstag det är idiotiskt. Jag har själv fött barn och mitt ex var otrogen dock 1 månad efter förlossningen för att jag inte kunde ha sex då jag fortfarande blödde. Men hans ursäkt var precis som dig. Han behövde tömma. Då hade han varit utan sex i 1 månad. Han började tjata om sex redan 2 dagar efter förlossningen. Om du inte kunde klara dig innan förlossningen så blir det svårt efter. En graviditet är på 40 veckor. Så länge tar också oftast läktiden för kroppen efteråt. Och om jag lärt mig något genom livet. En gång otrogen alltid otrogen. Speciellt när man har så svårt att stå för det man gjort

• Anonym (Kvinna32)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:57:03 följande:

De är min feghet jag inte erkänner och inget annat. Jag ska som sagt inte göra om de. Jag kanske är ett svin i mångas ögon men om man inte är otrogen så är man inget svin

Men du är ju redan otrogen. Du kommer vara otrogen tills den dagen du är ärlig. Händelsen försvinner inte bara för att du inte gör det igen. Så länge du håller det för dig själv så är du otrogen mot sin sambo.
  • Anonym (Kvinna32)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:56:01 följande:

Eh? Man är inte otrogen bara för jag håller tyst

Jo för du fortsätter att vara otrogen genom lögner
  • Anonym (Kvinna32)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:06:42 följande:

Som sagt du har fel! Jag kommer aldrig mer vara otrogen. Varför förlät du honom inte?

För att jag förlät en gång och det hände igen. Till slut fick jag veta att han varit med 10 kvinnor. För att han saknade bekräftelse när den lilla var liten
Svar på tråden Älskar henne