• molly50

Älskar henne

Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 14:17:09 följande:
    Exakt,. vem fan vill ha en pappa som bara släpper allt och gör något som han tycker är roligare så fort det blir jobbig?

Jag vill inte ens tänka på vad för slags förälder TS kommer vara när han tänker så egoistiskt som han gör och prioriterar sig själv hela tiden. Tycker synd om både ungen och mamma, hon kommer förmodligen få göra ALLT.
    Ja,han verkar inte vara mogen nog för det ansvaret det innebär,i alla fall.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 22:55:46 följande:
    Som sagt jag ska ju inte vara otrogen mer. Var är de du inte förstår?
    Du har lyckats vara otrogen 7 ggr hittills.
    Och du hade säkert fortsatt om din älskarinna inte hade hotat med att berätta för din sambo.
    Så det är,ärligt talat,lite svårt att tro dig.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 22:57:29 följande:
    Jag har sagt att jag är feg och de här handlar inte om mogenhet
    Ja,du är fruktansvärt feg och egoistisk.
    Men svara gärna på frågorna om du tycker du är moget att sätta dina egna behov framför din gravida sambos och ert ofödda barns?
    Eller att inte våga stå för dina handlingar?
    Ska du lära ditt barn att det är bättre att ljuga än att stå för det man gjort när man gjort något dumt?
    Hur tror du det kommer att bli när barnet är fött och ni kommer att drabbas av sömnbrist (kanske framförallt din sambo) och hon inte kommer att kunna ha sex den första tiden efter födseln?
    Kommer du att klara av att stå ut med det?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 22:59:34 följande:
    Eftersom jag inte ska vara otrogen mer så är det verkligen bäst att hålla tyst om de
    Och om sanningen kommer fram på annat sätt? Hur ska du göra då? Fortsätta ljuga dig blå eller stå för det du har gjort?
    Du inser att den risken finns?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:02:33 följande:
    Om tjejer slutar att gå med korta kjolar som precis slutar nedanför rumpan och har urringat så är de inga problem
    Om du söker hjälp för dina problem med att stå emot dina lustar så är det inga problem.
    Sluta skyll ifrån dig och lär dig stå för dina egna handlingar!
    Grow up!

Jag hoppas dock verkligen att du trollar. För så här korkad kan ingen vara.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:38:03 följande:
    Jag älskar henne visst! Jag kommer aldrig tappa lusten så kommer inte ha de problemet
    Om du aldrig kommer att tappa lusten,hur ska du då klara av att hålla dig trogen i fortsättningen?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:56:01 följande:
    Eh? Man är inte otrogen bara för jag håller tyst
    Men du har varit det,inte bara 1 gång utan 7, och du väljer att låta din sambo leva i en lögn för att skydda dig själv.
    Det är minst lika svinigt!
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:10:40 följande:
    De är din åsikt
    Och de allra flesta delar uppenbarligen den åsikten.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:19:12 följande:
    Jag tänker inte med kuken
    Det är ju just det du gör när du inte kan stå emot tjejer med korta kjolar och urringning,trots att du är sambo med någon du påstår dig älska. Som dessutom väntar ditt barn!
    Hade du använt det andra huvudet så hade du aldrig varit otrogen från första början.
Svar på tråden Älskar henne