Inlägg från: Kalles92 |Visa alla inlägg
  • Kalles92

Älskar henne

molly50 skrev 2021-08-20 08:44:22 följande:

Du har lyckats vara otrogen 7 ggr hittills.

Och du hade säkert fortsatt om din älskarinna inte hade hotat med att berätta för din sambo.

Så det är,ärligt talat,lite svårt att tro dig.

Alltså du får tro vad du vill! Men jag anser bara att hon var en dålig leksak
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 08:49:36 följande:

Ja,du är fruktansvärt feg och egoistisk.

Men svara gärna på frågorna om du tycker du är moget att sätta dina egna behov framför din gravida sambos och ert ofödda barns?

Eller att inte våga stå för dina handlingar?

Ska du lära ditt barn att det är bättre att ljuga än att stå för det man gjort när man gjort något dumt?

Hur tror du det kommer att bli när barnet är fött och ni kommer att drabbas av sömnbrist (kanske framförallt din sambo) och hon inte kommer att kunna ha sex den första tiden efter födseln?

Kommer du att klara av att stå ut med det?

Jag har redan sagt att jag är feg men du behöver inte överdriva att skriva fruktansvärt feg. Omg.

Jag är inte stolt över de jag har gjort och kanske inte de mognaste jag har gjort heller.

Har redan sagt att jag är feg så de är därför jag inte står för vad jag har gjort.

Nej, jag har brister som jag inte vill lära mitt barn. Ärlighet kommer bli från den killen fötts.

De kommer bli en utmaning men jag tror att de kommer funka.
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 08:52:23 följande:

Och om sanningen kommer fram på annat sätt? Hur ska du göra då? Fortsätta ljuga dig blå eller stå för det du har gjort?

Du inser att den risken finns?

Den risken finns. Men jag kommer ljuga tror hon kommer gå på de.
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 08:56:51 följande:

Om du söker hjälp för dina problem med att stå emot dina lustar så är det inga problem.

Sluta skyll ifrån dig och lär dig stå för dina egna handlingar!

Grow up!

Jag hoppas dock verkligen att du trollar. För så här korkad kan ingen vara.

Klart att de är mitt fel. Men de är inte lätt alltid när tjejer klär sig som de gör
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 09:00:57 följande:

Om du aldrig kommer att tappa lusten,hur ska du då klara av att hålla dig trogen i fortsättningen?

Jag menar att jag är alltid redo när min sambo vill
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 09:04:05 följande:

Men du har varit det,inte bara 1 gång utan 7, och du väljer att låta din sambo leva i en lögn för att skydda dig själv.

Det är minst lika svinigt!

Men då får la jag vara ett svin för de som vet. De viktiga är att inte min sambo få veta
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-20 09:09:20 följande:

Det är ju just det du gör när du inte kan stå emot tjejer med korta kjolar och urringning,trots att du är sambo med någon du påstår dig älska. Som dessutom väntar ditt barn!

Hade du använt det andra huvudet så hade du aldrig varit otrogen från första början.

Jag älskar min sambo! Men att var kille och få vänta såpass länge att pippa mår ingen bra av
  • Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-20 12:15:49 följande:

Du kan inte skylla ifrån dig på tjejen. Det funkar inte så. Du skulle varit otrogen oavsett om alla kvinnor går i skoterovetall.

Kvinnan har inget med ditt snedsteg att göra. Det är 100 % ditt fel.

Klart jag kan skylla på tjejen. Hon som lockade in mig i de hela
  • Kalles92
    Anonym (Helle) skrev 2021-08-20 12:47:37 följande:

men säg det och alla andra dina förklaringar till din sambo då om du verkligen tycker att du hade fullgoda skäl

Hon skulle nog ha gett mig en rejäl pungspark och skickat ut mig. Nej jag säger inget
  • Kalles92
    Anonym (Uh) skrev 2021-08-20 12:51:01 följande:

Så att vara trogen för att hon inte är sugen under graviditet går inte.

Men att vara trogen när hon inte FÅR ha sex eller inte vill ha sex efter födseln kommer inte vara något problem?

Jag vet faktiskt inte. De blir en utmaning
Svar på tråden Älskar henne