Varför är media så jävla pk?
De tar jag ju bara parti för de onda (vänstern) men bryr sig inte ett dugg om oss som faktiskt byggde det här landet. Hur kommer det sig? Hatar dom oss?
De tar jag ju bara parti för de onda (vänstern) men bryr sig inte ett dugg om oss som faktiskt byggde det här landet. Hur kommer det sig? Hatar dom oss?
Över 70% av journalisterna röstar vänster. Givetvis speglar det av sig i innehållet de spottar ut när dessa ?journalister? inte kan vara objektiva.
Vad bidrog du med för att bygga landet? Kan du berätta för oss?
Vad bidrog du med för att bygga landet? Kan du berätta för oss?
Jag vill också veta hur du har byggt landet! Vill också veta vad högern har gjort för att bygga vårt land. Posta gärna några exempel. Vad jag vet är de mest duktiga på att nedmontera det svenska som gör vårt land så fint att leva i eftersom de tycker att Amerika är den stora föregångaren. Själv älskar jag typiskt svenska saker som ordentlig semester, fri sjukvård, föräldraledighet, allemansrätt, och systembolaget mm. Älskade även icke vinstdrivande skola, posten, apoteket och SJ. Vad anser du är typiskt svenskt som du vill bevara men som vänstern förstör?
Över 70% av journalisterna röstar vänster. Givetvis speglar det av sig i innehållet de spottar ut när dessa ?journalister? inte kan vara objektiva.
Jag vill också veta hur TS har varit med och byggt vår värdfärd.
Mina föräldrar var med och byggde den.
Jag har jobbat och betalat skatt i över 20 år, några år i armen.
Fostrat några välartade barn och i övrigt är jag lite på vänsterkanten.
Jag vill också veta hur TS har varit med och byggt vår värdfärd.
Mina föräldrar var med och byggde den.
Jag har jobbat och betalat skatt i över 20 år, några år i armen.
Fostrat några välartade barn och i övrigt är jag lite på vänsterkanten.