• Vägenmotettbarn

Spökstreck?

Inseminerades förra onsdagen 11/8 och har alltså inte gått så lång tid. Kunde ändå inte låta bli idag utan tog mitt första test ikväll. Testdag är 26/8.

Ser ju något men visst är väl detta ett spökstreck? Det borde inte synas något så här tidigt..

• Svar på tråden Spökstreck?
  • Pewc
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-23 10:46:27 följande:

Tror det är spökstreck idag..

Tråkigt med spökstreck! Tyckte verkligen första bilden såg ut som tidigt positivt. Kan ju varit en kemisk graviditet också. Håller tummarna för att du är gravid ändå!
  • Vägenmotettbarn
    Pewc skrev 2021-08-23 12:33:22 följande:

Tråkigt med spökstreck! Tyckte verkligen första bilden såg ut som tidigt positivt. Kan ju varit en kemisk graviditet också. Håller tummarna för att du är gravid ändå!

Nu ska jag inte testa förrän testdag.. det här gör mig för ledsen..
  • Pewc
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-23 12:45:53 följande:

Nu ska jag inte testa förrän testdag.. det här gör mig för ledsen..

Jag förstår det!! Det är påfrestande att hålla på med gravtest. Samtidigt svårt att låta bli!
  • Vägenmotettbarn

Det är mitt allra första försök att bli gravid någonsin. Så det här är en ny prövning.

Efter att inte haft turen att träffa någon har jag nu varit nere k Danmark och försöker bli mamma på egen hand. Därför vill man ju också att det ska gå snabbt eftersom det är riktigt kostsamt att göra detta privat..

• Pewc
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-23 14:05:20 följande:

Det är mitt allra första försök att bli gravid någonsin. Så det här är en ny prövning.

Efter att inte haft turen att träffa någon har jag nu varit nere k Danmark och försöker bli mamma på egen hand. Därför vill man ju också att det ska gå snabbt eftersom det är riktigt kostsamt att göra detta privat..

Starkt gjort! Jo, kan tänka mig att det inte direkt är gratis! Hoppas verkligen att du inte behöver åka ner flera gånger.
  • EliS86

Vad spännande!

Är själv gravid solo (finns dock en pappa) och blir så upplyft av att läsa om fler som påbörjar den här resan utan partner.

Håller alla tummar och tår för ett plus på stickan!

• EliS86
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-24 08:05:25 följande:

Idag kan man väl knappast kalla det spökstreck va? ????

Solklart positivt! Vad roligt! Stort grattis!!
  • Vägenmotettbarn
    EliS86 skrev 2021-08-24 08:15:15 följande:

Solklart positivt! Vad roligt! Stort grattis!!

Jag kan inte fatta detta!! ??????
  • EliS86
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-24 08:36:20 följande:

Jag kan inte fatta detta!! ??????

Vet känslan <3 njut av typ världens längsta lyckorus :)
Svar på tråden Spökstreck?