BF maj 2022
Hejsan jag ansluter mig till gänget. Har BF 7 maj, vi tycks vara flera med samma datum. Kul att få stöd av andra i samma situation.
Just nu är jag nog lite chockad över plusset.
Hejsan jag ansluter mig till gänget. Har BF 7 maj, vi tycks vara flera med samma datum. Kul att få stöd av andra i samma situation.
Just nu är jag nog lite chockad över plusset.
Tycker ni det hade varit kul att ha en BF-lista nu när vi sakta men säkert börjar bli fler?
Är det någon av er som känner några symptom?
Jag har sovit dåligt om nätterna för att jag har behövt gå upp och kissa sjuttioelva gånger, och har lite sura uppstötningar (som jag aldrig har haft tidigare). Men det är också allt
Jag har berättat för två av mina närmaste vänner. Känns skönt att ha någon att ventilera saker med, båda har bebisar så de förstår en väl
Tänkte som så att ifall det skulle bli missfall så vill jag även då ha stöd, men resten av familjen får vänta.
Om allt går väl så berättar vi för familjen närmare vecka 12, men det beror helt på hur man mår. Har så pass stora barn att de kan klura ut de om de råkar se vitaminburken, eller om man jämt mår dåligt, så får se lite hur det blir
På jobbet tänker jag berätta först efter vecka 12, jobbar ändå hemifrån så det är ingen som ser magen 
BF-lista
30/4 Um Hamza
1/5 Tingeltangel
2/5 RBC, 28 år, första barnet
2/5 Ik96, 25 år, andra barnet
2/5 Emma, 31 år, tredje barnet
5/5 X, 27 år - Första barnet
6/5 DrLavernius, 27 år, första barnet
7/5 Sheltie, 25 år, första barnet
7/5 Äntligen
7/5 lindersara, 35 år, tredje barnet
7/5 Secretflower, 35 år, fjärde barnet