BF maj 2022
Hej! Vet någon om det finns någon dold grupp på Facebook för maj-bebisar än? ????
Hej! Vet någon om det finns någon dold grupp på Facebook för maj-bebisar än? ????
Grattis till graviditeterna! Jag hänger på här, BF 8 maj :)
Jag börjar med en BF-lista och har skrivit i er som lagt ut bf än så länge, ni andra får gärna fylla på er :)
Jag skulle kunna tänka mig att starta en fb-grupp om det finns intresse för det och ingen annan vill ta åt sig det :)
BF-lista
30/4 Um Hamza
1/5 Tingeltangel
7/5 Sheltie
7/5 Äntligen
7/5 Secretflower
8/5 Sararebecca
16/5 Fisklever
Jag är 29 och vi har ett barn sen innan, en 2åring :)
Hej alla mamas och blivande mamas <3
Jag är för lat för att skrolla igenom tråden, men jag undrar om det finns någon facebook-grupp för maj 2022?
Det var bara samtal som jag minns det, broschyrer, kostråd, en sån krysslista om alkoholvanor, ingen provtagning, gynundersökning eller gravtest. Med mitt första barn tror jag det var både gynyndersökning och gravtest men det var en annan kommun också, och 15 år sedan. Det blir ju intressant nu att se om pappan får vara med på något, han var så besviken förra graviditeten mitt i corona, fick inte vara med hos barnmorska, höra hjärtljud eller ultraljudet.
Jo men det känns typ overkligt? Och så oroar jag mig för att något är fel när det gör så ont i emellanåt. Men vad vet jag. Som sagt aldrig varit gravid innan. Men såklart ska jag berätta, måste komma på ett sätt att överraska honom. Ska hitta på något tills imorn när jag tagit testet för antal veckor. Men måste vara precis i början iaf. Men känner mig typ nervös över åt berätta det... Han kommer bli överlycklig men känns så sjukt overkligt. Aja, tack för svar får kolla upp det med flytningarna om det inte försvinner :)