Inlägg från: Åldringen |Visa alla inlägg
  • Åldringen

BF maj 2022

Plussade i söndags. BF 8/5.

Om det går vägen skulle det isf bli mitt fjärde... Hoppas såklart, men har haft en del missfall tidigare (plus att varken jag eller pappan är några ungdomar längre precis) så jag vågar inte tro på det så här tidigt. Hellre missfall nu direkt, än i v11 som förra gången (upptäcktes först på RUL i v12 o blev en medicinsk abort i v13).

• Åldringen

KUB nästa vecka. Sjukt nervös iom tidigare erfarenheter. Är i v 12+3 nu, o i vecka 9 fanns det iaf ett litet hjärta som slog därinne, så hoppas! BF 9/5 än så länge.

Är så sjukt trött, tröttare än innan under graviditeten. Funderar på om jag ev behöver mer järn kanske. Illamåendet har annars minskat ganska mycket nu o jag är inte riktigt lika känslig för lukter längre.

Skönt att höra om så många som fått bra resultat på KUB! ????

• Åldringen

Inte så många inlägg på sistone. Fler än jag som är väldigt trötta o räknar dagarna till nedkomst nu?

Är sjukskriven för utmattningssymtom sedan november, har järnbrist, foglossning, ev b-vitaminbrist, graviditetsdiabetes och nu covid också. Längtar lika mycket efter bebis som att "få tillbaka min kropp" nu...

Hade tänkt fixa hemma och göra iordning inför minstingens ankomst, men orkar just nu knappt lämna soffan (spenderade söndagen på akuten pga andningssvårigheter).
    Ser åtminstone fram emot en solig helg tillsammans med mina tre tidigare barn. Hoppas på att få tillbaka lite av orken då.

Ta hand om er! Inte såå långt kvar nu! 

Svar på tråden BF maj 2022