Inlägg från: LinneMarie |Visa alla inlägg
  • LinneMarie

Planerar en trea

Här är vi också inne på att baka en trea! Verkstan är i full gång :)

Tycker också det är svårt. När passar det bäst osv. Men inser att det kommer nog aldrig att tillfälle när det helt enkelt kommer att passa riktigt hundra. Jag är 33 också och tiden är ju inte på ens sida heller. Så vi kör på nu och försöker göra det bästa utav det om det nu blir så att det skulle krocka med olika saker.

• LinneMarie
    nyfiken23 skrev 2021-08-26 11:20:27 följande:

Så härligt!

Och helt rätt som du skriver tiden blir nog aldrig "rätt" utan vill man så vill man. Men det är detta med att göra andra besvikna (de som bjuder på resan).....Jag har äl på måndag så dags att bestämma sig... Känns ändå så oerhört dumt att skjuta det på framtiden för vem vet det kanske inte går eller är så enkelt som tidigare är ju ändå 5 år äldre än förra gången

Förstår? supersvårt. Ni får nog gå på vad ni själva vill innerst inne :)
  • LinneMarie
    nyfiken23 skrev 2021-08-26 20:25:28 följande:

Ja så får man göra.

Har ni försökt länge? Hur gamla är dina barn?

Vi är inne på fjärde försöket nu! Första barnet, född 15, tog sig på fjärde. Andra barnet, född 18, tog sig på andra. Så vi får se om tredje och sista blir den som tar längst tid på sig att bli till :P

Vi är familjehem så vi har en till 18 också. Men henne bar jag ju så klart inte på :)
  • LinneMarie
    nyfiken23 skrev 2021-08-31 18:39:10 följande:

Men så spännande.! Min första tog 9 försök innan hon blev till, min andra var en "olycka" så blev till på första försöket. Då håller vi tummarna att det inte tar så långt tid för er.

Jag har äl nu i veckan får se hur det blir.

Lycka till hur ni än bestämmer er för att göra! :)
Svar på tråden Planerar en trea