• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 20:44:13 följande:
    Hoffmeastro är en grupp, googla dem. Jag tror nog du skulle gilla dem, oavsett ålder.
    Jag  är inte heller purung. (58år.)
    Sak kolla senare ....Glad.....Jag gillar all slags musik, men mest gillar jag dansband....Jag har fyllt 65 År i våras.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 20:45:26 följande:
    Vilket samspel!
    De är fina ihop och sjunger bra.
    Ja Lanas duo var väl så där bra.....Nu var ju låten ny så den sa mig inte så mycket....Lyssnar på orden innehållet på låten.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:46:16 följande:
    Sak kolla senare ....Glad.....Jag gillar all slags musik, men mest gillar jag dansband....Jag har fyllt 65 År i våras.
    Inte så jättemycket äldre än mig då. Flört

Ja, gör det.  Dansband är inget för mig, mer än enstaka låtar som liksom fastnat.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 20:50:58 följande:
    Inte så jättemycket äldre än mig då. Flört

Ja, gör det.  Dansband är inget för mig, mer än enstaka låtar som liksom fastnat.
    Jag lyssnar på Pop. Rock, ballader, filmmusik, vissa Opera, Kramgoalåtar......Det jag inte lyssnar på är Rege, Tecno och skränande musik.....kan inte nämna någon artist med det jag menar mer är Kizz.
  • Johannus

UNDERBARA BIRKIR.......Han är helt underbar....tänk att sjunga på svenska sååå bra Hjärta

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:56:22 följande:
    Jag lyssnar på Pop. Rock, ballader, filmmusik, vissa Opera, Kramgoalåtar......Det jag inte lyssnar på är Rege, Tecno och skränande musik.....kan inte nämna någon artist med det jag menar mer är Kizz.
    Jag gillar mycket och brett, även Kiss. 
    Sweet var mina stora idoler i ungdomen.

Gillar både meloiöst och tungt. Utom dansband då. Förutom just mina undantag, som är så fina att jag kan gråta. Men jag lyssnar sällan på dem just av den anledningen.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 21:02:16 följande:

UNDERBARA BIRKIR.......Han är helt underbar....tänk att sjunga på svenska sååå bra Hjärta

Ja, det var rent magiskt!
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:03:42 följande:
    Jag gillar mycket och brett, även Kiss. 
    Sweet var mina stora idoler i ungdomen.

Gillar både meloiöst och tungt. Utom dansband då. Förutom just mina undantag, som är så fina att jag kan gråta. Men jag lyssnar sällan på dem just av den anledningen.
    Finns många låtar man kan fina gråta till.
Svar på tråden Idol 2021