• Anonym (Satisfyer)

Satisfyer? Var köper, vilken sort?

Hej tjejer! Vilken modell på satisfyer har ni och var har ni köpt?

Aldrig ägt en sexleksak innan men tänkte pa en satisfyer nu pga nyfiken!

• Svar på tråden Satisfyer? Var köper, vilken sort?
  • Anonym (Hanna)

Jag köpte en sån Satisfyer Pro Traveler. Tog den för att den var lite mindre och snyggare! Var min första leksak och är jättenöjd^^ mins inte var jag köpte den ifrån...

• lindeerik

Köpte en satisfyer PRO 2 till frugan. Den är enormt skön säger hon. Blir otroligt våt av den och den funkar även på mig :)

• lindeerik

Köpte en satisfyer PRO 2 till frugan. Den är enormt skön säger hon. Blir otroligt våt av den och den funkar även på mig :)

• Anonym (Vivi)

Någon som har erfarenhet av Satisfyer Curvy 1/2/3 familjen?

• Anonym (Satisfyervän)

Kan inte längre komma utan att använda en satisfyer och har flera modeller men bäst är faktiskt modellen "travler". liten, tyst, stark motor som går att öka hur mycket som helst nästan. värt att prova för de som ännu inte provat. dessutom mycket lättare att komma åt med jämfört med pro modellen som det skrivs om ovan som är rätt stor och bökig.

https://box2you.se/satisfyer/satisfyer-pro-traveler

• Anonym (Bra!)
    Anonym (Satisfyervän) skrev 2021-10-12 19:33:28 följande:

Kan inte längre komma utan att använda en satisfyer och har flera modeller men bäst är faktiskt modellen "travler". liten, tyst, stark motor som går att öka hur mycket som helst nästan. värt att prova för de som ännu inte provat. dessutom mycket lättare att komma åt med jämfört med pro modellen som det skrivs om ovan som är rätt stor och bökig.

box2you.se/satisfyer/satisfyer-pro-traveler

Jaa den var lite smidigare. Måste testa!
  • Anonym (tjo)

Jag behöver snart beställa annat från apoteket och då kan jag lika gärna beställa en Satisfyer Pro Traveler (tack för tips) till sambon. Blir lite mer och leka med i sängen.

Svar på tråden Satisfyer? Var köper, vilken sort?