Satisfyer? Var köper, vilken sort?
Jag behöver snart beställa annat från apoteket och då kan jag lika gärna beställa en Satisfyer Pro Traveler (tack för tips) till sambon. Blir lite mer och leka med i sängen.
Jag behöver snart beställa annat från apoteket och då kan jag lika gärna beställa en Satisfyer Pro Traveler (tack för tips) till sambon. Blir lite mer och leka med i sängen.
Va roligt att höra att många av er gillar den. Jag försöker få min sambo att använda nåt för hon har lite mer behov än mig men hon är så jäkla försiktig med all självsex. Hon har annan uppväxt. Det sitter nog i det eller att hon är "lugnare" som hon säger.
Men jag tog detta ämne igen igår och hon lät ju inte helt neggo men tror hon vill att JAG ska hantera den på henne. Jag ska nog köpa en men då blir det den där Traveler tror jag. Det var nån i tråden som var salig över den - också.
Jag har funderat ett tag på att införskaffa en satisfyer själv för att krydda till intimlivet med min tjej. Är det en lustlet.com/products/satisfyer-pro-traveler som man bör köpa eller är andra modeller mer önskvärda/bättre?