Goding Commando
Är det fler än jag som bara älskar att gå utan kallingar eller trosor om du är tjej/kvinna?
Vet inte riktigt varför jag gillar det då mycket.
Blir kåt av det och känner mig lite sexig faktiskt.
Är det fler än jag som bara älskar att gå utan kallingar eller trosor om du är tjej/kvinna?
Vet inte riktigt varför jag gillar det då mycket.
Blir kåt av det och känner mig lite sexig faktiskt.
Jag har alltid tänkt att det kommer från att man är redo för strid, klädd för strid... Eller mer redo för sex, utan hinder...
Jag är oftast commando. Jag ids helt enkelt inte ha underkläder på mig, är lite lat. Tror rent av att jag har blivit allergisk av BH, varje gång jag har en på mig så får jag huvudvärk. Så snabbt åker den av
Jag hoppas fortfarande att min fru ska ändra sig och nån enda gång överraska mig med att ha kjol eller klänning och skippa trosorna. Jag har signalerat till henne att jag skulle tycka det var riktigt sexigt om hon nån gång gjorde det. Men nu har jag förstått att det kommer aldrig hända tyvärr... Så det är ju då bara att finna sig i det. Suck!
Låter rätt konstigt att hon inte velat överaska dig med det en enda gång under 25 år. Rätt enkel fantasi och tillfredställa. Kanske du lever med fel kvinna för dig. Har ni ett bra sexliv i övrigt?
Jag skulle aldrig gå ut utan trosor utomhus eller i affären, men hemma kan jag mkt väl vara troslös under kjolen. Skönt och bra för underlivet och få lite luft.
Med en man som får mig att känna mig sexig och uppskattad hade jag lätt överaskat honom med det lite då och då.
Tack för dina vänliga förstående ord. Jag har en ytterligare, som jag tycker inte allt för svåruppfylld fantasi, som jag tyvärr tvärt och hård definitivt fick avfärdad för många år sen. Jag frågade om hon nån gång bara på prov kunde tänka sig att vara välansad (eller rakad) men även där fick jag besked från henne att hon inte alls kunde tänka sig att testa det ens en enda gång. Till saken hör att jag i princip ger henne oral stimulans varje gång vi har sex men hon mycket sällan ger mig motsvarande. Jag är mycket noggrann med att altid vara välansad eller rakad och är även i övrigt betydligt mer noga med att sköta om min kropp i jämförelse med hene. Jag har försiktigt introducerat nån diskret sexleksak som hon också avfärdat.
Vi har ett sexliv som jag upplever som lite för försiktigt och som inte har någon utveckling (gifta 25 år). Jag är öppen för att göra mycket, smått och stort för att liva upp och vitalisera men hon har inget sånt behov alls tyvärr. Hon är fostrad till att inte berätta och prata om sex alls. Lirkar jag lite försiktigt låser det sig. Jag har svårt att klandra henne, hon tycker det inte är nåt bekymmer för det funkar ju som hon vill. Men visst blir jag frustrerad.
Ska jag vara ärlig är jag faktiskt orolig över att aldrig få uppleva nån utveckling alls.
Samtidigt är jag medveten om att jag är dålig på att bekräfta henne och vara romantisk, där låser det sig kanske för mig, jag tycker det blir tramsigt och tillgjort och jag är mycket mer rak i kommunikationen. Vi är rätt olika som personer. Som vanligt i långa relationer förändras och mognar man inte alltid i fas med varandra tyvärr...
Ni måste ju varit synkade någon gång eller hade du överseende med detta de första åren i hopp om att det skulle ändras?
Vi har som sagt levt tillsammans länge. Jag är inte samma person idag som för 30 år sen, precis som alla andra förändras man. Att jag alltid har haft större intresse för sex och att vara mer lekfull inom det området stämmer nog men framför allt hänger vår osynkade situation ihop med att min fru hastigt och helt oväntat blev svårt sjuk för några år sedan. Sex gick på sparlåga några år för situationen krävde det.
Nu är hon frisk igen men har tappat glimten i ögat typ, samt åldrats mycket av sviter från sjukdomen. Även hennes värderingar har förändras. Att hon skulle göra sig snygg om vi går ut och äter en kväll - glöm det, hon tycker inte om sig själv.
Livet kan ändras när man minst anar det, och en relation är så mycket, i synnerhet när gemensamma barn finns i familjen också. Men visst sjutton önskar jag att hon fick en nytändning, fast det kommande klimakteriet är ju som rysk roulette, kan bli öken eller att en puma där inne som plötsligt visar sig hos henne. Gissa vad jag hoppas på ska hända av de två alternativen...
Om man växer i sär så pass kraftigt kanske det är dags att dela på sig. Man lever bara en gång, just sayin!
// från en som sakta håller på och förvandlas till en puma eller kåta Gun
Varför säger man going commando? Fattar inte uttrycket...