• klasson1999

    Graviditetstest

    Hej!

    Snälla hjälp mig tyda mina test. Detta är två olika test med 1 dag emellan. Dagen innan det första testet var det blankt.

  • Svar på tråden Graviditetstest
  • klasson1999
    Anonym (Nurse Ratched) skrev 2021-08-31 15:58:23 följande:

    Ni som kanske ska ändra ljussättning eller något på er skärm, jag kan ju se utan att behöva kisa.


    Nu såg jag att du såg strecken. Haha sorry. Förvirrad efter en lång dag på jobbet.

    tog ett till test precis som visar ett svagt test. tror ni det är möjligt med 3 svaga ? jag är på bim-2
  • Anonym (Nurse Ratched)

    Ja det kan absolut vara normalt. Men glöm inte att det helst ska vara morgonurinen så Hcg får chansen att öka upp sin koncentration. Vet att det är supersvårt att hålla sig men försök hålla ut lite till nästa test, gärna övermorgon.

  • Anonym (Japp)
    klasson1999 skrev 2021-09-02 10:06:25 följande:

    Bim idag. Fortfarande svagt. Ser ni?


    Jag ser! Har du digitalt som du kan testa med? :)
  • Ljusrosa
    klasson1999 skrev 2021-08-31 15:43:16 följande:

    Hej!

    Snälla hjälp mig tyda mina test. Detta är två olika test med 1 dag emellan. Dagen innan det första testet var det blankt.


    Jag tycker att jag ser ett svagt sträck
  • Anonym (Japp)
    Ljusrosa skrev 2021-09-03 17:53:21 följande:

    Någon som ser något svagt på mina test? Äl +10

    Taget med 2 timmars mellanrum :)


    Det översta ser jag något på! :)
  • Ljusrosa
    Anonym (Japp) skrev 2021-09-03 21:31:42 följande:

    Det översta ser jag något på! :)


    Åh tack för att du tittade! Hoppas på bebis nr 4 :)
  • Elersksu

    Hej! 


     


    Skulle ni kunna hjälpa mig att tyda det här graviditetstestet? Är ett Clearblue testa tidigt BIM -6 imorse! 


     


  • Anonym (Anonym)
    Elersksu skrev 2021-09-13 10:52:21 följande:

    Hej! 

     

    Skulle ni kunna hjälpa mig att tyda det här graviditetstestet? Är ett Clearblue testa tidigt BIM -6 imorse! 

     


    Ser svagt, hur gick det?
  • Ebba12122

    Någon som kan se på något av testen? Den i mitten togs igår på morgonen och de andra två och tre dagar innan. Kan Testen visa fel positivt också?

  • Anonym (Anonym)
    Ebba12122 skrev 2021-09-25 16:34:32 följande:

    Någon som kan se på något av testen? Den i mitten togs igår på morgonen och de andra två och tre dagar innan. Kan Testen visa fel positivt också?


    Ser svagt på mitten och längst ner
Svar på tråden Graviditetstest