Säljer mycket både på marketplace och blocket. Störigast är helt klart alla som säger "KÖPER! När kan jag hämta?" och så kommer man överens om dag och tid och så dyker dom aldrig upp. Så när man hör av sig så kommer dom alltid med någon ursäkt och så kommer man överens om en ny dag och ny tid och så dyker dom inte upp då heller. Värst är när dom säger "kan jag komma efter 18?" och så säger man ja, och så vet man inte om dom kommer 18, 19, 20, eller ännu senare. Så man ugglar hemma hela kvällen, för att inse att personen inte kommer dyka upp alls. Jag brukar då låta den gå till nästa i kön utan att skämmas och ibland så hör första personen av sig "oj jag glömde visst, kan jag hämta imorgon?" och så blir dom sura när jag säger att jag lät den gå till någon annan för att vederbörande inte dök upp.
Sen folk som inte läser texten utan antagligen bara kollar på bilden och sen skickar tusen frågor. Jag brukar vara noga och skriva ut mått, skick, fota om det är någon skada någonstans och då är det jävligt störigt när tio pers hör av sig "hur stor är den?" "vad är det för mått?" "vad är det för skick?".
Sen är det rätt irriterande med alla scams på facebook som skriver på engelska och vill att man ska skicka med UIP Express eller vad det nu heter och man bara "Sorry, pick up only and payment via Swish, nothing else" och dom fortsätter ligga på. Har börjat blocka dom och anmäla dom som bedragare.