• Trilskusius

    Positivt? Negativt? Vem har rätt?

    Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Positivt? Negativt? Vem har rätt?
  • Trilskusius

    Oj! Råkade ta med en bild med höjd kontrast. Det skulle jag inte göra, men kan inte ändra på det nu. Detta är en bild utan redigering:

  • Mortiscia80

    Du har ju förstört hela testet genom att ta isär det. Det går inte att utläsa ett dugg från den där stickan, även om du hade sett två streck så hade det inte betytt någonting.

  • Tuppjuck44

    Testet är uppbrutet och går därför inte läsa av

  • Aliona

    Det är negativt, eller rättare sagt ogiltigt. För att det ska vara positivt måste det vara oförstört och avläst inom testtiden. Du får göra om det för att få ett resultat.

  • Trilskusius

    Men jag kissade ju på det och bröt förpackningen efter för att enklare fota resultatet? Liksom. Så dum är jag väl inte?

  • S23
    Trilskusius skrev 2021-09-03 22:18:49 följande:

    Men jag kissade ju på det och bröt förpackningen efter för att enklare fota resultatet? Liksom. Så dum är jag väl inte?


    Man skall inte bryta testet. Alla sådana resultat är ogiltiga (står tydligt i instruktionen)
  • Trilskusius

    Var liksom skrapat på fönstret så var inte så enkelt att fota. Är det inte samma stickor i dessa gravtest som man vanligtvis använder sig av? Tänker att man inte behöver något fönster för att avläsa dom iaf.

  • S23
    Trilskusius skrev 2021-09-03 22:21:01 följande:

    Här då?


    Jah ser bara ett streck. Men bilder som laddas upp här brukar också bli dålig kvalitet vilket gör det svårare att se
  • Aliona
    Trilskusius skrev 2021-09-03 22:21:01 följande:

    Här då?


    Är det från innan du bröt sönder testet?
Svar på tråden Positivt? Negativt? Vem har rätt?