Inlägg från: Anonym (69"-man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (69"-man)

Analsex

Anonym (Undrar) skrev 2021-09-04 14:23:00 följande:

Men är det inte smutsigt? Blir det inte avtändande med lukten?

Min erfarenhet är att kvinnor som inte vill ha analsex är lite sämre med hygienen så att det händer att det luktar skit när man ska slicka fittan. Medan kvinnor som är öppna för att bli stimulerande där bak håller rent så att man till och med kan trycka in tungan så djupt man kan och det är rent.

Ser jag i backspegeln så har det kommit spår av avföring på kuken två kanske tre gånger av alla de många hundratals gånger som jag har haft det.
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Ger/tar?) skrev 2021-09-05 13:32:55 följande:

Förstår inte varför det måste vara han som ger och jag som tar emot för att det är min rumpa och hans snopp??

Om jag rider honom med rumpan tar han verkligen mig då? Jag tar ju honom med rumpan?

Så nej han tar inte mig därbak. Jag tar honom med min bak.

Grubblerier över detta uttryckt har bokstavligen hållt mig vaken många nätter.

På något sätt så känns det som ett skadligt uttryckt för att det skapar förväntningar om att manen är aktiv och kvinnan passiv. Samtidigt blir min fru, som är undergiven men aktiv i sängen, mycket kåt av att jag säger till henne att "ta henne" på ett eller annat sätt.
Svar på tråden Analsex