• PXXX

Trekant

Hej på er!

Min fru har länge fantiserat om tjejsex och vi har nu landat i att förverkliga en gemensam fantasi nämligen en trekant med en extra tjej. Vi har dock kört fast lite med var/hur man hittar en lämplig +1 till denna aktivitet.

Vi har sneglat lite på Body Contact men det verkar, inte helt oväntat, mest vara killar som är aktiva där. Eller är det någon som har goda erfarenheter från den sidan?

Kanske finns någon som har något annat tips på någon bra sida eller liknande erfarenheter? Hur löste ni det?

Tacksam för alla svar!!

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (HL)
    PXXX skrev 2021-09-05 00:35:07 följande:

Någon som har testat hemligg.se? Goda erfarenheter?

Som singel har jag goda erfarenheter men man ser ju på paren att de har trekanter och övrigt multisex. Många kombinerar det med klubb för mer spontana sexlekar och som någon tidigare sa så finns många på BC sedan länge.
  • PXXX

Kul att höra era tankar och erfarenheter, tack för det! Egentligen kan man sammanfatta det så här långt med tre möjliga vägar:

? Krogen.

? Internetsidor.

? Sexklubb.

Då sexklubb inte är för oss återstår krogen eller internet. Med tanke på att både jag och min fru ser rätt bra ut borde krogen fungera men då vi inte bor i en av de största städerna i landet finns det vissa utmaningar med det spåret då vi har som mål att hålla detta diskret. Men å andra sidan reser vi ibland så då är kanske det spåret ändå är det bästa!? Tänker även att man ska ha rätt tur om man ska träffa en bisexuell tjej som ser bra ut och hakar på en sådan inbjudan? Men vi har ju, som sagt, inte testat det spåret så det är väl värt ett försök.

Internet kan säkert vara ett alternativ men det känns lite snårigt och svårt att få en känsla över vem man egentligen får kontakt med. Är ju viktigt att det faktiskt är en tjej som min fru finner attraktiv och då handlar ju det oftast om mer än en halvnaken bild i skum belysning.

Önskar er en fin vecka!

• Anonym (transvestit)
    PXXX skrev 2021-09-04 20:52:48 följande:

Js - Intressant att höra att du flera gånger fått förfrågan på krogen! Varför har det alltid blivit nej? Inget för dig eller fel som har frågat?

Jag tänker krogen kan vara ett alternativ men jag antar att det kan det kan vara svårt att hitta rätt? Swingersklubb känns lite för stökigt, vill nog försöka hålla det mer småskaligt.

Jo, det händer mig ofta när jag är på krogen. Som väldigt elegant klädd och välsminkad transa händer det ofta att folk raggar på mig. Mest heterokillar som tror att jag endast är ute efter att suga av dom. Och så är det inte, även om det nån gång hänt. Däremot par, där först kvinnan kommer fram och säger nåt gulligt i stil, oj vilken fin klänning du har, sen kommer frågan om trekant och visst, är dom gulliga och snygga så kan det ju bli nåt. Hat tom fortf kontakt med ett par där jag knullar tjejen samtidigt som jag suger av killen.
    Härligt
  • Anonym (Småland72)

Prova tinder.
    Skriv i klartext vad ni söker och sedan ger ni er ut.  

• Pippo06
    Anonym (Småland72) skrev 2021-09-06 11:41:28 följande:

Prova tinder.

Tänkte exakt skriva det. Många profiler som söker just det. Slipper skumma bilder dessutom. Om ni har plus abonnemang så kan ni även söka andra städer. Jag har träffat par där. Betydligt smidigare än bc
  • PorterPelle
    PXXX skrev 2021-09-04 20:52:48 följande:

Js - Intressant att höra att du flera gånger fått förfrågan på krogen! Varför har det alltid blivit nej? Inget för dig eller fel som har frågat?

Jag tänker krogen kan vara ett alternativ men jag antar att det kan det kan vara svårt att hitta rätt? Swingersklubb känns lite för stökigt, vill nog försöka hålla det mer småskaligt.

Hemligg är bra. Bodycontact fungerar också. Men det kan vara svårt att klicka med någon på nätet som sen skiljer sig helt åt i verklighetne. Att söka på en swingersklubb är bättre än många tror. What you see is what you get, flera att välja på och knyta kontakter, ni behöver inte ligga alls där om ni inte vill me ni får en rätt bild av vem som blir hembjuden
  • Anonym (BC)
    PXXX skrev 2021-09-04 18:59:57 följande:

Hej på er!

Min fru har länge fantiserat om tjejsex och vi har nu landat i att förverkliga en gemensam fantasi nämligen en trekant med en extra tjej. Vi har dock kört fast lite med var/hur man hittar en lämplig +1 till denna aktivitet.

Vi har sneglat lite på Body Contact men det verkar, inte helt oväntat, mest vara killar som är aktiva där. Eller är det någon som har goda erfarenheter från den sidan?

Kanske finns någon som har något annat tips på någon bra sida eller liknande erfarenheter? Hur löste ni det?

Tacksam för alla svar!!

Jag har en del erfarenhet från BC och ja, det är mycket killar.

Ni kan leta en tjej där, men då bör ni ha en parprofil med många bra bilder eller att din fru letar via en egen profil.
    Ni kan spärra alla oönskade från att ta kontakt (exempelvis efter kön, ålder e.t.c.).
  • Anonym (Js)

Ni kan ju också locka någon med gåvor.. sånt kan få hetrotjejer att bli bi

• Anonym (Råger)

Min fd fru hade en dröm om tjejsex under många år och jag kunde tänka mej en
    trekant med en extra tjej. Många år gick och av en tillfällighet uppstod ett
    tillfälle och hon/vi slog till.
    Slutade inte lyckligt, tjej/tjej funkade hur bra som helst men när tjejen och jag
    hade sex så spårade det ut fullständigt.  Hon klarade inte av att hantera det.

• Anonym (Singeltjejen)

Jag är tjej och jag har goda erfarenheter av Bodycontact. Är i relation nu men när jag varit singel har jag träffat både par och ensamma killar där. Jag tycker BC funkar superbra.

Ni får lägga ner lite tid på er egen presentation och ha bra bilder, och vara aktiva själva och skriva bra brev till de singeltjejer ni är intresserade av för självklart har man massor att välja och vraka mellan som tjej där.

• PXXX
    Anonym (Råger) skrev 2021-09-08 15:49:55 följande:

Min fd fru hade en dröm om tjejsex under många år och jag kunde tänka mej en

trekant med en extra tjej. Många år gick och av en tillfällighet uppstod ett

tillfälle och hon/vi slog till.

Slutade inte lyckligt, tjej/tjej funkade hur bra som helst men när tjejen och jag

hade sex så spårade det ut fullständigt.  Hon klarade inte av att hantera det.

Tråkigt att höra att det spårade ur. Hoppas det löste sig! Har funderat på den aspekten men egentligen är både jag och min fru mest intresserade av tjej/tjej-delen. Alltså, tänker att jag är med men kanske primärt är aktiv med min fru inte med den andra tjejen. Svårt att veta i detalj innan iofs? Men absolut en intressant vinkel att beakta.
  • PXXX
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2021-09-08 16:14:47 följande:

Jag är tjej och jag har goda erfarenheter av Bodycontact. Är i relation nu men när jag varit singel har jag träffat både par och ensamma killar där. Jag tycker BC funkar superbra.

Ni får lägga ner lite tid på er egen presentation och ha bra bilder, och vara aktiva själva och skriva bra brev till de singeltjejer ni är intresserade av för självklart har man massor att välja och vraka mellan som tjej där.

Jo, vi har inte helt förkastat planerna på BC. Som tjej, hade du en egen annons och/eller svarade du på andra annonser? Vad skulle du säga är ett bra brev, alltså vad var viktigt för dig i kommunikationen? Förutom att avsändaren framstår som en psykopat då?
  • PXXX
    Anonym (Småland72) skrev 2021-09-06 11:41:28 följande:

Prova tinder.

Kanske en dumma frågor, men har aldrig nyttjat Tinder? funkar det att vara anonym på ett bra sätt där? Är det par som söker där också, alltså inte bara singlar?
  • Anonym (Singeltjejen)

Jag lade upp någon enstaka kontaktannons och svarade på några, men oftast sökte jag bara på profiler och skickade iväg ett meddelande till dem jag tyckte var intressanta.

Jag lade ner ganska mycket möda på min egen profilsida så att texten var välskriven och beskrev tydligt vem jag är och vad jag var ute efter. Och så hade jag några få snygga bilder som var sexiga men ganska påklädda (anonyma såklart, jag ville inte visa mitt ansikte), jag testade att lägga upp mer avklätt men då exploderade min inkorg ;) haha jag fick en del upprörda brev från folk som anklagade mig för att ha en fejkprofil om jag hade för snygga bilder, de trodde inte att det var jag på bilderna. Ett par som jag träffade hade samma erfarenhet, men den tjejen var verkligen modellsnygg i verkligheten också.

Jag tror annars att jag fick så många seriösa svar tack vare att jag själv gav ett seriöst intryck. Det är klart man får ett trettiotal "hej vill du knulla?" och dickpics varje dag men dem går det ju snabbt att radera, och så väljer man ut dem som är intressanta att prata vidare med.

Lägg ner lite energi på att skriva en bra presentation på profilen, vilka ni är och vad ni är ute efter. Det skadar inte att vara tydlig med att ni båda vill detta och att ni är trygga som par. Jag blev mer intresserad om kvinnan framstod som den mest drivande. Det är rätt många parprofiler som skapas av ensamma män så man är lite misstänksam mot profiler där kvinnan inte lyser igenom så att säga. Även om ni inte avslöjar er identitet så ha med några snygga bilder på er båda och gärna er tillsammans. Som tjej är jag ju intresserad av er båda, kanske främst henne då men det är klart att det är ett plus om han också är läcker ;)

När ni tar kontakt så behöver det inte vara en roman men skriv något mer än en mening. Huvudsaken är att ni skriver något som väcker min nyfikenhet att kolla in er profil. En del har humor, andra skriver mer seriöst men trevligt och intelligent, andra skriver sexigt... låt er personlighet speglas. Och skaffa ett kik-konto, där kan man verifiera sig snabbt och skicka mer bilder eller videochatta (bilderna kan raderas efter några sekunder osv).

• PXXX
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2021-09-08 20:18:55 följande:

Jag lade upp någon enstaka kontaktannons och svarade på några, men oftast sökte jag bara på profiler och skickade iväg ett meddelande till dem jag tyckte var intressanta.

Jag lade ner ganska mycket möda på min egen profilsida så att texten var välskriven och beskrev tydligt vem jag är och vad jag var ute efter. Och så hade jag några få snygga bilder som var sexiga men ganska påklädda (anonyma såklart, jag ville inte visa mitt ansikte), jag testade att lägga upp mer avklätt men då exploderade min inkorg ;) haha jag fick en del upprörda brev från folk som anklagade mig för att ha en fejkprofil om jag hade för snygga bilder, de trodde inte att det var jag på bilderna. Ett par som jag träffade hade samma erfarenhet, men den tjejen var verkligen modellsnygg i verkligheten också.

Jag tror annars att jag fick så många seriösa svar tack vare att jag själv gav ett seriöst intryck. Det är klart man får ett trettiotal "hej vill du knulla?" och dickpics varje dag men dem går det ju snabbt att radera, och så väljer man ut dem som är intressanta att prata vidare med.

Lägg ner lite energi på att skriva en bra presentation på profilen, vilka ni är och vad ni är ute efter. Det skadar inte att vara tydlig med att ni båda vill detta och att ni är trygga som par. Jag blev mer intresserad om kvinnan framstod som den mest drivande. Det är rätt många parprofiler som skapas av ensamma män så man är lite misstänksam mot profiler där kvinnan inte lyser igenom så att säga. Även om ni inte avslöjar er identitet så ha med några snygga bilder på er båda och gärna er tillsammans. Som tjej är jag ju intresserad av er båda, kanske främst henne då men det är klart att det är ett plus om han också är läcker ;)

När ni tar kontakt så behöver det inte vara en roman men skriv något mer än en mening. Huvudsaken är att ni skriver något som väcker min nyfikenhet att kolla in er profil. En del har humor, andra skriver mer seriöst men trevligt och intelligent, andra skriver sexigt... låt er personlighet speglas. Och skaffa ett kik-konto, där kan man verifiera sig snabbt och skicka mer bilder eller videochatta (bilderna kan raderas efter några sekunder osv).

Tack för många bra tips! Kul att höra att det finns goda erfarenheter från BC. Jag förstår att man får vara beredd på att vaska en stund innan man hittar sina guldkorn. Men det kan det ju vara värt!

Utan att förhäva mig så borde snygga bilder, en hyfsat välformulerad beskrivning och en putsad profil inte vara några problem att ordna. Jag förstår poängen med att tjejen har en tydlig framtoning, är nog en viktig detalj i dessa sammanhang?

Får kanske planera in en hotellweekend för fotosession framöver så vi har lite material i beredskap!

Som sagt, tack för att du tar dig tid och delar med dig av dina tankar, tips och erfarenheter!
Svar på tråden Trekant