Inlägg från: Anonym (Line) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Line)

Är testet positivt?

Mina båda grav visade testen ungefär som ditt. Jag ser ett visserligen svagt men ändå relativt tydligt streck.

• Anonym (Line)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-09-05 00:31:34 följande:

Tycker du inte strecket ser typ halvt ut? Känns därav som det kanske kan vara något fel.

Mjae ja jo kanske lite starkare däruppe, men tycker man anar strecket även därnere. Och mina båda grav såg testen ut sådär, att det var tydligare mot kanterna liksom. Vad det berodde på vet jag inte. Fick missfall i ena graviditeten, och en välskapt son i den andra. Om det nu kan spela in.

Kan du kanske ta ett sådant test där det står gravid eller icke-gravid istället?
  • Anonym (Line)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-09-05 01:06:11 följande:

Okej, tack för svar! Jag får avvakta någon dag och köpa ett sådant test.

Uppdatera gärna vad det visade, om du vill! Jag håller tummarna att du får det provsvar du önskar, oavsett åt vilket håll det är.
  • Anonym (Line)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-09-05 01:35:32 följande:

Jag blev mamma när jag var 16 och mina barn är 15 & 12 år nu. Så en sladdis känns inte välkommet, det är min tid nu haha. Tack, jag uppdaterar såklart :)

Haha det kan jag förstå! Här har vi en 1-åring och en 18-åring haha, jag fattar verkligen vad du menar.
  • Anonym (Line)
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-09-07 23:42:07 följande:

Haha oj, ja då kan du verkligen förstå :)

Testade negativt men vågade ändå inte slappna av riktigt tills för några timmar sen då mensen äntligen kom. Sån himla lättnad :)

Åhh så skönt för dig! Tänkte faktiskt på ?dig? eller ja, din tråd igår och hur det hade gått. Va kul att du uppdaterade!
Svar på tråden Är testet positivt?