• Tukt

Finns killar som gillar att slicka?

Det är också rätt stor skillnad på oralsex och oralsex. 
    Oralsex som ges primärt för att givaren blir kåt av det, är såklart skönt för denne. Men det är inte alltid den som är mottagare kan njuta av det på samma vis, då någon som är galen av kåthet sällan tar sig tid att läsa av den person den ger till.
    Generellt är väl problemet med oralt, då man ser det som ett förspel och inte ett mål i sig.

• Tukt
    Anders 386 skrev 2021-09-06 14:20:09 följande:

Om man läser här på FL får man uppfattningen att alla killar tycker om att slicka. Men verkligheten ser nog inte riktigt ut så.

Kan man killgissa på att ca 80% av alla män verkligen gillar att slicka??

Skulle iaf tro att fler män än kvinnor verkligen tycker om att ge oralsex....

Se det som ett diskussionsunderlag - jag vet inte den verkliga siffran...

Jo, fast lite som jag varit inne på tidigare...varför slickar man? Hur slickar man?
    Många här som blir kåta av att slicka. Men den betyder ju inte att det blir ett habilt oralsex för det.
    Så det kanske är många som sticker ned tungan mellan låren, men är det oralsex man ger. Med betoning på "ger".
  • Tukt
    Anonym (Boring) skrev 2021-09-07 13:06:58 följande:

Alltid lika tråkigt att läsa samma svar om och om igen från alla snubbar. Var är alla män som är mindre intresserade av att slicka? Vore intressant att höra lite åsikter från dem också. För vi ska inte sticka under stoln med att många kvinnor precis som män har partners som inte alls gillar eller vill ge oralsex överhuvudtaget.

Nu handlar ju tråden om just hur vida det finns män som gillar att slicka. Så inte så konstigt om tråden handlar om det.
    Däremot kan jag hålla med om att det kunde vara intressant att problematisera, vänd och vrida lite på begreppet oralsex, vilket jag själv försökt. Men många verkar rätt ivriga att bara sträcka upp ett finger och vifta...."jag vill, jag vill, se på mig".
Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?