Anonym (ge njutning) skrev 2021-09-06 14:30:07 följande:
Jag gillar att hon njuter och att jag så enkelt kan få henne att komma med hjälp av tunga, mun och fingrar. Det är en häftig känsla att kunna styra hennes njutning, öka lite och hela vägen in i mål.
Själva slickande är ju inte intressant i sig. Jag skulle knappast ha nåt intresse om det inte gav henne så mycket. (så jag tycker det låter lite småäckligt med killar/män som beskriver hur mycket de älskar själva slickandet och smaken etc. men ja, alla blir saliga på sin egen lycka antar jag.)
Ett av mina ex gillade inte att bli slickad så mycket, vi var inte helt kompatibla och det funkade inte så bra. Då var det givetvis inte särskilt kul eller intressant med oralsexet där, varken för mig att ge eller henne att ta emot.
I min nuvarande relation är det så häftigt att jag emellanåt tillfredsställer henne även när jag inte är direkt på humör för egen del (fast jag brukar iofs bli sugen av hennes upphetsning..)
Så det är själva samspelet som är givande, för mig.
Att som kille/man gå igång en kvinnas doft eller smak är inte så konstigt med tanke på att vår hjärna är programmerad att gå igång på feromoner, så, det är högst naturligt att gå igång på och gilla själva slickandet. Att kvinnan också får ut njutning av det är ju kanske själva grundtanken, men det är helheten som är det fina.
Man kan t.ex gilla känslan av att smeka och klämma på ett par bröst oaktat känslan det innebär för kvinnan. Att du tycker det är äckligt med en kvinnas doft eller smak får stå för dig, det finns säkert nåt annat du gillar att smutta på. En piggelin, kanske?