• Polyrytm

Finns killar som gillar att slicka?

Jag är en av alla killar som älskar att slicka. Jag älskar känslan, doften och närheten till kvinnan, och reaktionen från henne. Jag brukar fingerknulla min sambo med 2 fingrar samtidigt som jag slickar henne till orgasm, och innan orgasmen ebbat ut så glider jag in i henne med min kuk och fortsätter knulla henne.

• Polyrytm
    Anonym (ge njutning) skrev 2021-09-06 14:30:07 följande:

Jag gillar att hon njuter och att jag så enkelt kan få henne att komma med hjälp av tunga, mun och fingrar. Det är en häftig känsla att kunna styra hennes njutning, öka lite och hela vägen in i mål.

Själva slickande är ju inte intressant i sig. Jag skulle knappast ha nåt intresse om det inte gav henne så mycket. (så jag tycker det låter lite småäckligt med killar/män som beskriver hur mycket de älskar själva slickandet och smaken etc. men ja, alla blir saliga på sin egen lycka antar jag.)

Ett av mina ex gillade inte att bli slickad så mycket, vi var inte helt kompatibla och det funkade inte så bra. Då var det givetvis inte särskilt kul eller intressant med oralsexet där, varken för mig att ge eller henne att ta emot.
    I min nuvarande relation är det så häftigt att jag emellanåt tillfredsställer henne även när jag inte är direkt på humör för egen del (fast jag brukar iofs bli sugen av hennes upphetsning..)

Så det är själva samspelet som är givande, för mig.

Att som kille/man gå igång en kvinnas doft eller smak är inte så konstigt med tanke på att vår hjärna är programmerad att gå igång på feromoner, så, det är högst naturligt att gå igång på och gilla själva slickandet. Att kvinnan också får ut njutning av det är ju kanske själva grundtanken, men det är helheten som är det fina. 
    Man kan t.ex gilla känslan av att smeka och klämma på ett par bröst oaktat känslan det innebär för kvinnan. Att du tycker det är äckligt med en kvinnas doft eller smak får stå för dig, det finns säkert nåt annat du gillar att smutta på. En piggelin, kanske?
  • Polyrytm
    Anonym (Vagina) skrev 2021-09-06 20:19:22 följande:
    Pluspoäng i sexlivet.

Att hon ska njuta låter bra. Spelar det någon roll om hon kommer?

Jag som aldrig kommit, vill någon ff slicka mig?
    Alla kvinnor är värda att få orgasm genom oralsex.
  • Polyrytm
    Anonym (ge njutning) skrev 2021-09-06 16:43:44 följande:

Var har jag sagt att jag tycker det är äckligt med en kvinnas doft/smak?
    I rätt sammanhang blir det givetvis fullt naturligt. För mig är helheten i sammanhanget det viktiga, att isolera själva smaken av könet och påstå sig älska det blir lite märkligt..

Lite som att man kanske gillar vitlök i maten - men det betyder inte att man vill ha det i kaffet eller glassen.

Men jag har inget problem med att man kan tycka olika.
    Tror ändå det är relativt udda och ovanligt att gilla smaken av kön så mycket att man kan tänka sig dricka det som saft i en flaska, dvs. helt utan koppling till sammanhanget och situationen

Du skrev att du tycker det är lite småäckligt med killar som gillar smaken/doften av fitta. Som du skriver så är det helheten som spelar in. Jag vet inte ens vad du vill ha sagt med allt. Men ja alla är olika, men jag vidhåller att det finns killar som älskar att slicka med allt vad det innebär, och sen finns det killar som gör det rent mekaniskt, plikttroget, för att dom hoppas på att få en avsugning eller bara jagar en orgasm.
  • Polyrytm
    Tom Araya skrev 2021-09-06 21:57:51 följande:
    Det är en viss skillnad på att gilla att slicka och att gilla doft/smak. Fitta doftar/smakar inte jordgubbe eller blomstrande sommarängar (som vissa hävdar). Som doft/smak i sig tycker jag den är okej, oftast, men inte mer. Däremot jäkligt upphetsande att känna när man har sex. Det är ju hela upplevelsen som jag gillar, att se hennes fitta på nära håll, kontakten mellan hennes fitta och min tunga, hennes njutning mm.
    Jag håller med i stort. Dock har jag faktiskt slickat en tjej som smakade lite svagt hallon. Jag tror det kan påverka lite vad man äter, frukt och nyttigt. JAG tycker en frisk och välmående kvinna doftar och smakar gott, och det gör nånting med mig, nästan djuriskt. Feromoner antar jag. Men visst, om jag en dag när jag är okåt och kanske längtar efter en smarrig isglass, skulle få en otvättad vagina i fejan, så skulle jag nog inte uppskatta doften.Skrattande
  • Polyrytm
    Anonym (Vagina) skrev 2021-09-07 13:11:47 följande:
    Håller med. Det saknas svar från den andra sidan. Jag reagerar även på orgasmfinalen som tycks självklar. Jag vill gärna få svar på mina funderingar...
    Om frågan handlar om dig personligen så spelar det i slutändan ingen roll vad du får för svar här. Om du har svårt att få orgasm men ändå gillar att bli slickad så är det nog mest effektivt att kommunicera med en eventuell framtida sexpartner om hur landet ligger, så att säga.: ) Men om du bara är intresserad av att veta ungefär hur fördelningen "orgasmjagare" och "slickslickare" ser ut så förstår jag varför du undrar här. Men då är nog frågeställning fel utformad.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-04-01 15:30:00 följande:

Jag älskar att slicka. Jag går igång på det!

Jag med. Det är något nästan djuriskt över det.

Som tur är älskar min sambo att bli slickad.

Gärna två fingrar långsamt in och ut samtidigt, då kommer hon alltid efter en stund. 
  • Polyrytm
    Anonym (Gärna det!) skrev 2023-04-01 15:31:45 följande:
    Visst är det, går igång som fan på att slicka och känna att hon tycker om det.
    Kunna styra henne med bara tungspetsen och har utan problem gått ner på de flesta av mina ons under åren.
    De som "alltid" brukar funka är tunga på clittan och två fingrar på främre slidväggen. 
    Precis så.

Möjligtvist ett finger i rumpan också.
  • Polyrytm
    PernillaPG skrev 2023-04-02 19:09:50 följande:

Med dom killar och män jag legat med så är det väl få som utstrålat att dom gjorde det för sin egna njutning enbart.

Men rätt många har gjort det för att våra lekar krävt oralsex med ge och ta.

Killar som inte gillar/älskar att slicka är förmodligen inte heller bra på det.

Samma med tjejer som inte gillar att suga.
  • Polyrytm
    PernillaPG skrev 2023-04-02 19:51:27 följande:
    Tycker det är okej och suga , men älskar att bara slicka på kukar Kyss.
    Retsamt.😉
  • Polyrytm
    Anonym (nop) skrev 2023-06-30 11:56:50 följande:

Nej det är bara sånt män säger, möjligen finns det några få som gillar det på fyllan.

Tala för dig själv.
Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?